![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
Compleet originele golf 3 gti uit '97 (motorcode AKR dus met de crossflow kop) uit Amerika (Alabama) met kleine kentekenplaten! inclusief alle onderhouds boekjes bonnen en aankoop bewijzen. papieren (kentekenbewijs enz) uit de usa er nog bij. De auto heeft de volgende opties * airco (ijskoud) * elek. schuifkanteldak (origineel vw en niet lek) * centrale vergendeling * alarm klasse 3 met certificaat * start onderbreker * dubbele airbags * ABS * in hoogte verstelbare sportstoel(en) * mistlampen * bluetooth carkit * sound system premium (standaard 8 speakers) * cd houder in tunnevak * armsteun (voor) * elec kofferbak opener Deze auto is in 1998 geimporteerd uit de USA. heeft daarvoor in Alabama rondgereden. De auto is nog in originele staat. Ik heb deze dan ook zo van de eerste eigenaar gekocht. Het betreft echt een ontzettend mooie fijne auto. deze auto ziet er niet alleen als een nieuwe uit hij rijd ook nog als nieuw en is zeker niet afgetrapt! er is ook nooit in gerookt!! helaas ontbreken de sidemarkers (zijn nu refelctoren) en de koplampen (zijn europese die er nu in zitten) De auto heeft onlangs een grote beurt gehad. hierbij zijn er verschillende onderdelen vervangen: * olie en filters * schijfremmen achter * remblokken achter * banden achter * nieuwe apk tot 14-11-2009 * distributieriem spanrol en waterpomp ong 15,000 km's gleden * linker aandrijfas + ashoes Kortom een mooie nette onverprutste gti die nog in een super staat verkeerd, en waar nog heel wat probleemloze km's mee gereden kunnen worden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() €2600,- vaste prijs Te bekijken in zuidwolde (drenthe) tel: 0629111000
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 16-01-2009 at 12:06. Reason: price change |
|
|||
|
|||
![]() 4 gaats naven op een gti? of is het een rabbit
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En geen boordcomputer voor o.a. olietemp. etc.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
5 gaats is alleen bij gti 16v en vr6..... mgv Roberto |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Alleen in Amerika dan toch zeker want hier in NL heeft de gti 8v ook 5x100
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt
|
||||
|
||||
![]() Niemand interesse in een super nette speciale gti? het is echt een super fijne auto!
heb al heel wat golfjes gti gereden maar dit is absoluut de netste die ik heb gehad. lage km stand! lekker stil op de snelweg! geen windgeruis, piepjes en rammeltjes! gewoon een nette auto! auto gaat weg omdat de tdi weer klaar is. Deze had een gebroken zuiger, maar dit is nu weer gerepareerd. En omdat ik toch meer km's rij dan ik had verwacht kan benzine gewoon niet voor mij uit!
|
||||
|
||||
![]() en nog even met een setje bbs rs er onder gezet met paint. ja ja, had een paar minuten niets te doen.... en dan moet je toch wat
![]() het ziet er niet netjes uit maar kan je toch zien dat het een heel andere auto lijkt met een setje andere wielen altijd handig zoon mee sturende achteras ![]() ![]()