![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat kosten de vier hoekpunten voor de chrome kleine bumpers eigenlijk nog?
en de rubberen strip die er op hoort? wat kost dat voor en achter? en nog iets: de bumpersteun, is die te maken van de steunen van de dunne bumpers of gaat dat niet (heb het namelijk wel eens gehoord), als dat niet kan: hoe duur zijn die 4 stuks? |
|
||||
|
||||
![]() Nieuw zijn de hoekstukken en de rubberen strip in elk geval niet meer leverbaar, volgens de ETKA.
De Steunen nog wel, 171 807 113 en kosten ongeveer € 15
|
||||
|
||||
![]() Houdt ebay maar ff in de gaten!!!!
Staan ze volop op. Heb de hoekkapjes net zien staan in volledig carbon!!!!! Zulllen niet goedkoop zijn maar wel erg vet.
|
|||
|
|||
![]() oke ik ben inmiddels voorzien...
wat kosten die bouten en moeren waarmee je de bumpersteunen vast moet zetten? alvast bedankt!! melvin |
|
||||
|
||||
![]() tja zal nooit veel zijn, is toch gewoon standaardspul of gebruiken ze daar ineens hele rare dingen voor?
|
|
|||
|
|||
![]() ja ik heb nu dus etka weer op me pc gezet.... boutje kost 1,51 euro :shock: en moertje en ringetje bij elkaar ook iets van 50 cent ofzo volgens mij...
maarja dat moeten ze bij de metaalboer hier in de buurt ook wel hebben lijkt me... |