![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2.0/16v. bj'92 vrpr€1950,-
donkerblauw abs/cv/alarm. geen kantel /schuifdak(kan dus ook niet lekken). de wielen op de foto zitten nu onder mijn caddy1 en blijven daar. de corrado doet het nu met 15''azev. de corrado moet weg omdat ie eigenlijk alleen maar stilstaat en dat is gewoon zonde van een auto in deze staat. golf1 (in)ruil bespreekbaar(geen cabrio of andere vw's). foto's van de corrado staan in de gallery. Last edited by buskk : 22-08-2008 at 08:03. |
|
|||
|
|||
![]() welke gallery.
|
|
||||
|
||||
![]() Pic?
|
|
||||
|
||||
![]() Hierbij de foto's kleine moeite lijkt mij! Is handiger om dit in je advertentie te zetten scheelt een hoop gedoe.
|
||||
|
||||
![]() Geen airco? kmstand? Ingevoerd? Interieur staat? Algemene staat? APK?
|
|
||||
|
||||
![]() Geen airco/kmstand 208000/apk eind nov/nieuw type interieur(zonder armleuning achterbank)/nederlandse auto(niet ingevoerd).
Overigens had ik al een mailtje gestuurd over hoe je een foto moet plaatsen,maar heb tot heden nog geen tegenbericht gehad,vandaar. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem niet voorbij zien komen. Maar in het kort:
optie 1) foto uploaden in de gallery, daarna de link die staat onder de foto copy/pasten naar de plek waar je de foto wilt hebben. optie 2) de link van een foto die al ergens staat tussen deze twee tags plaatsen [img] [/img] |
|
||||
|
||||
![]() Ok Sander ,bedankt ik ga es een poging wagen.
gr Mike. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!