![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het werd eens tijd om die van mij er ook maar eens op te zetten.
Toen ik hem gekocht had zat er niet veel op en aan: - Golf 2 vr6 met 84000km op de klok en karosserie 133.000 gelopen. - Onderstel van golf 3 en dus 5 gaats. - Golf 3 dashboard helemaal kaal ( vele afdekkapjes niet ) - Geen interieur. - Kleine nummerbord uitsparing - Audi deurgrepen - Kompleet kale karosserie nog niet eens een motorkapstok - DTM tankdop - Jetta front - M3 spiegels Plannen: - Voorbumper plaatsen met knipperlichten met stadslicht - Corrado interieur ( Zit er nu al in ) - Elektrische en verwarmde spiegels ( Liggen al klaar ) - Elektrische ramen - Alle plastic delen ( Nieuwe spoiler, nieuwe afdekkapjes binnenkant spiegels, afdekkap kofferklep, deurgrepen, enz enz ) eindelijk alles kompleet en nieuw. - De orginele bakken met orginele roosters voor de boxen ( Liggen al klaar ) - BBS ( ondertussen heb ik BBS Rm003 5x112, 7x15 klaar liggen ) - Nieuwe G60 randen - Nieuwe schroefset - Natuurlijk spuiten ( gewoon standaard kleur ) - En natuurlijk mijn radio weer inbouwen ( ik rij al 6mnd zonder ) - Een paar verchroomde delen ( op dit moment heb ik al liggen, kofferbakslot, deursloten, veerschotels, motorkaphaken, deurvangers, en het motorkapslot moet nog komen ) - Amerikaans front Zo zag de auto eruit bij aankoop ![]() ![]() ![]() De bumper erop gezet incl. nog wat dingen onder de kap eindelijk de weg op ermee ![]() Zolang even audi a3 velgen eronder en spoiler teruggezet ![]() Het jetta front eruit en een golf front voor zolang erin ![]() De orginele spiegels erop en knipperlichten met stadslicht erop ![]() jammer dat het nog licht is voor het effect. Mijn BBSjes ![]() Het begin is er, alleen men ziet er nog niet zoveel van ![]() Last edited by MKII Vr6 : 02-08-2009 at 12:50. |
|
||||
|
||||
![]() was het bij invoeren al een VR? of heeft vorige eigenaar het gedaan?
|
||||
|
||||
![]() Leuk project, heb je ook foto's van de motorruimte
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het was al een vr6. Iemand had hem gekocht in duitsland op kenteken. Die had hem helemaal leeggehaald van binnen. Dus wel een op kenteken. |
|
||||
|
||||
![]() Gekocht van een kerel uit Leusden?
|
||||
|
||||
![]() Op een of andere manier heb ik het gevoel dat deze van die Duitse Chinees ( Jawel! ) Lau is geweest... paar kenmerkende dingen ( lak, achterklep, het feit dat de neus compleet vervangen is, interieur eruit...)
Had toen Hoogglansverdichte 16inch RS, rallyefront met böser blick in metaal doorlopend in de schermen, wit leer interieur, volverchroomde Vr6 turbo motor etc.... Klinkt dat meerdere mensen bekend?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() yup, was al een foto aan het zoeken
|
||||
|
||||
![]() en gezien de persoon die erbij staat denk ik dat we het over dezelfde hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kijk ook even waar die oliekoeler zit
|
|||
|
|||
![]() volgens mij niet de auto van lau, kijk eens naar die achterschermen, lijkt veel op een auto die in limburg te koop heeft gestaan, had ook de kleur, achterklep en vr...zat een beige interieur en golf dash in...
auto van lau had een corrado dash geloof ik...
|
||||
|
||||
![]() Komt die auto uit kerkrade of Brunssum?
|
||||
|
||||
![]() Idd, niet dezelfde, Lau had/ heeft de spatbordverbreders/skirts etc er niet meer op....
was wel even confusing!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() lijkt er wel veel op maar er rijden tegen woordig meer copy cats rond.
of het was lau zijn keurings auto
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is inderdaad niet dezelfde. ik heb zelf ook nog foto's van een golf 2 vr6 met dezelfde kleur en dezelfde nummerbord uitsparing en audi klinken enz, maar bleek later toch een andere te zijn. Deze had ik gezien op foto's die ik op recordday had gemaakt in 2005. Deze heeft ook geen schuifkanteldak alleen schuif. Deze is van iemand uit limburg die hem had ingevoerd voor de onderdelen. Hij heeft inderdaad ook op marktplaats gestaan. Last edited by MKII Vr6 : 28-11-2008 at 18:44. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze komt niet uit kerkrade of brunssum, maar ik rij er elke dag mee naar kerkrade naar het werk. |
|
||||
|
||||
![]() De jongen waar je hem van gekocht heb die ken ik... Hij heeft dat ding gekocht van iemand en vervolgens niks meer aan gedaan en weer verkocht
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat zou kunnen. Ik weet dat de auto vanaf oktober 2007 hier op de weg is gekomen. Ik zelf heb hem van hem in juni 2008 gekocht. |
|
||||
|
||||
![]() Auto van Lau is zwart nu.
|
|
|||
|
|||
![]() Hier zijn nog wat foto's
De motorbaai ![]() Het corrado interieur ![]() Het golf 4 pookje ![]() De snap-off naaf ![]() De orginele bakken met de roosters voor de boxen ![]() En nog een verchroomde wunderbaum ![]() Last edited by MKII Vr6 : 02-08-2009 at 12:53. |