![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is niet te geloven, maar afgelopen zaterdag is er iemand achter op onze net aangekochte Audi 80 L uit 1974 gereden.
Gevolg: een flinke deuk in de chromen bumper, rechterachterlicht stuk en de achterkant en het zijscherm zijn flink in elkaar gedrukt... Zwaar balen (is nog voorzichtig uitgedrukt..), maar daarom dus de volgende vraag: Wie heeft er nog een chromen achterbumper en een rechterachterlicht liggen of weet hoe ik hier aan kom? Ik weet dat de onderdelen schaars zijn, maar wellicht kan iemand me verder helpen? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zooooooooooodas mooi kut zeg. dader bekend (en dus verzekeringswerk?)
Volgens mij heeft Buuntje hier op het forum nog een bumper te koop voor dit type,
|
||||
|
||||
![]() Zow das balen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja gelukkig is het inderdaad verzekeringswerk, maar het blijft waardeloos. Ik ga Buuntje gelijk mailen,. bedankt voor de tip. Jantina |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Ik heb Gert (Baldrimmer) ooit eens zo'n achterlicht (nieuw) verkocht. Misschien heeft hij hem nog liggen? Op ebay.de is ook wel wat te vinden: achterlicht Deze verkoper heeft vaak Audi 80 spul. Je kunt hem eens vragen of hij een bumper en/of achterpaneel heeft.
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 06-10-2008 at 14:14. |
|
||||
|
||||
![]() ZAl deze niet total loss verklaard worden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mischien wel, maar dat is geen reden om hem niet te (laten) repareren. Jullie kunnen ook eens bij www.audi-classicparts.de te rade gaan voor onderdelen.
|
||||
|
||||
![]() Jullie reactie geven weer wat hoop, bedankt.
Meer reacties zijn welkom; wij gaan hamsteren! |