![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft er iemand nog een logo liggen voor op de achterklep van een golf III? Bij mijn vriendin hebben ze die vorige week van haar golf gejat. Het zou zeer tof zijn als iemand er voor een zacht prijsje vanaf wil. Bij de dealer zijn die dingen stervensduur. Alvast dank voor de reacties.
|
||||
|
||||
![]() Mag ik vragen wat het bij de dealer kost dan ?
|
|
||||
|
||||
![]() De dealer vraagt voor het logo (hij moest het bestellen, niet eens op voorraad) 25 euro. Dat vind ik nogal voor een plakding achter op een klep van een golf van 11 jaar oud.
|
||||
|
||||
![]() huh?
Ik zal eens kijken wat ie mij kostte: Heb er afgelopen jaar nog 1 gekocht ( chroomkleuren ), maar kan mij niet heugen dat ie zó duur was.. *edit -> 84 euro voor een hele doos vol onderdeeltjes: zal thuis even moeten kijken wat ie kostte*
|
|
||||
|
||||
![]() Via TheoWob heb ik hem eventueel al voor 15 euro. Dus da's al beter. Maar heeft er misschien iemand nog een mooie tweedehandse ergens in een laatje liggen? thx in advance.
|
|||
|
|||
![]() ik heb er nog eentje maar woon wel in belgie, maar kan deze wel opsturen
grtz |
|
||||
|
||||
![]() He Dafke, gaaf man. Laat maar even weten wat je er voor wil hebben met opsturen aub. Stuur me anders even een PM met je bankgegevens e.d. Alvast bedankt.