![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb een probleem.het is een golf 3 1.8 multipiont injectie.hij stotert bij het rijden en optrekken.heb al de ontseking bobine de kabels en bogie vervangen.als hij koud is gaat het nog wel maar als hij warm is dan begint hij te stoten en is het geen doen.stationer loopt hij wel goed.kan iemand me misschien uit de brand helpen.of heeft iemand ervaring mee?
ik hoor het graag van jullie |
|
|||
|
|||
![]() Heb dat ook eens gehad, koud liep de auto nog redelijk maar warm helemaal niet, veel stotteren en inhouden.
Bij mij was de lambda sonde kapot... Trek de stekker eens los en kijk hoe hij het dan doet. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat moet hij doen dan? |
|
|||
|
|||
![]() De mijne liep met de stekker los een stuk beter.
Nieuwe lambda erin en hij liep weer perfect. |
|
||||
|
||||
![]() golf 3 multipoint 1.8??
Ik denk eerder een monopoint injectie 1.8 *als het tenminste een originele motor is die in de golf ligt* Bij een golfje3 zou ik idd de lamdasonde controleren. Laat anders je auto eens uitlezen bij een VW garage. Dan kunnen de monteurs zo in het storingsgeheugen zien of de lamda een foutmelding geeft of juist een andere sensor.
|
|||
|
|||
![]() is een multipoint hoor, het is de 1400 dat monopoint is
en denk ook dat het de lambda sonde is |
|
||||
|
||||
![]() In de golf3 is geen 1800 multipoint geleverd. Zelfs in de golf4 cabrio is de 1.8 nog een monopoint injectiemotor.
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...lf-Motoren.html