![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou graag wat gedownloaden MP3 naar een gewone cd formaat willen zetten en dan te branden.
maar ik weet niet hoe dat moet,kan iemand dat vertellen aan mijn.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 27-08-2004 at 07:17. |
|
||||
|
||||
![]() Kan met eigenlijk elk willekeurig brand programma automagisch, scheelt weer werk. Dus Nero, of zelfs in WindowsMediaPlayer9 zit het tegenwoordig ingebakken.
Wat gebruik je om te fikken?
|
||||
|
||||
![]() Nero. dus ik zal eens kijken of dat erin zit.
|
||||
|
||||
![]() dus je wilt mp3`s copieren op cd en deze cd moet je dan in elk willekeurige cd speler kunnen afspelen?
nero express |
|
||||
|
||||
![]() moet je in de wizard van nero "audio cd maken" of zoiets aanklikken, en dan gwoon die mp3tjes selecteren Nero converteert het vanzelf in audio bestanden
|
||||
|
||||
![]() Ok dan, dan ga ik het eens proberen.
|
||||
|
||||
![]() met xp kun je de mp3 ook gewoon slepen naar je brander dan staan ze er ook op
![]() |