![]() |
|
||||
|
||||
![]() Opties en accessoires:
ABS APK tot 03 mei 2009 ESP Achterbank omklapbaar Airbag bestuurder Airbag passagier Alarm (klasse 3 SCM) Bumpers in carrosseriekleur Centrale deurvergrendeling afstandbediend Deelbare achterbank (ongelijke delen) Elektrisch bedienbare ramen voor Elektrisch verstelbare buitenspiegels Hoofdsteunen achter In hoogste verstelbare stoelen Koplampverstelling Nieuwe banden Onderhoudsboekje aanwezig Radio/CD speler Reservewiel Ruitenwisser achter Speakers Spiegels in carrosseriekleur Startonderbreking Stootstrips zijkant Stuurbekrachtiging Stuur in hoogte verstelbaar Verstelbare rug Warmtewerend glas Xenon verlichting (origineel) Zeer schoon (in- en exterieur) Inruil alleen mogelijk met een GTI. Klein gebruikers schade op de rechtsachterportier. Overdag mailen/smsen en avond/weekend bellen aub. Voor foto's graag reactie! Vraagprijs: € 4.750 Reden: Wil na mijn verkoop een GTI kopen! ![]() Last edited by Hasan : 14-10-2008 at 16:57. Reason: TE KOOP! |
|
||||
|
||||
![]() Het lukt mij niet om er foto's op te plaatsen??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 tevens: een vraagprijs is verplicht
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je wel, zodra ik thuis ben ga ik mijn foto's plaatsen. Vraagprijs is gewijzigd! |