![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van harte welkom.
Nette golf heb je daar. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey...
Mijn naam is Patrick Vijgen en kom uit Heerlen. Ben inmiddels al 32 en ben nog steeds helemaal gek op VW Golf 1!!! Hierboven is mijn witte trots.... Hij stond in 2006 te koop op de motorshow Essen en was helemaal orgineel en had 74000 km gelopen. Alle bescheiden, boekjes, handleidingen( incl org.radio) zaten erbij.. De golf was werkelijk punt gaaf, op een paar optische dingen naar. Maar ja, was ook van een omaatje... bj 1918!!!! En zo zag hij uit: ![]() ![]() ![]() In 't begin was 't ff wennen met die automaat, maar 't rijdt geweldig!! Grt, pv |
|
||||
|
||||
![]() echt een mooi ding
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hele mooie golf heb je daar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben groot fan van je bumpers.. staat erg goed
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor reacties!!!
En hier nog een paar foto's..... [IMG] [/IMG] ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoo zoo... super nette Mk1 heb jij..!!
Maar eeuh welke maat band heb jij achter op liggen?? Heb zelf ook een automaat.... relaxed he?? Lekker cruisen.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie einser,die zal ik vast nog wel eens spotten hier in de buuurt ergens.
|
|
||||
|
||||
![]() Brrrr mooi ding!
|
||||
|
||||
![]() mooie,strakke 1
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het zijn Dunlops sp2000 175/50/13!! Achter heb ik 8 jotjes en ze passen perfect. Pirelli's of bridgestones in die maat scheuren of lopen af.... En inderdaad lekker cruisen...... Telkens genieten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks, wil hem zo orgineel mogelijk en strak houden. Dus geen kleine bumpers ed..... Less is more ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vast wel!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He naamgenoot, dikke golf heb je daar man
![]() Heb je alleen nog nergens zien rijden ![]() groet patrick. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks kerel ![]() Jouw mk1 is mij wel bekend!!! Strakke golf met vette rims...... En als 't zonnetje schijnt dan ben ik wel ergens aan 't cruisen!!! grt. patrick |
|
|||
|
|||
![]() dikke bak hoor! zeer mooie wielen lekker breed!
|