![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Ik ben maarten, ben 17jaar, ga nog naar school en woon in belgie (oost-vl), k ben aan een golf 2 16v bezig, die ik gekocht heb van mijn broer nadat hij er een ongeval heeft mee gehad... ![]() fotos : ![]() Zo was hij ooit... Het ongeval: ![]() ![]() dus dan maar op zoek gegaan naar een andere kast, en nu alles aan het overbouwen... ![]() zo staat hij er nu bij.. Fotos van de andere kas: ![]() ![]() ![]() Bodem heb ik al volledig klaar.. ![]() ![]() verder ligt ook het volgende al klaar: klapramen nieuw in de doos ![]() ![]() elektrische ruiten en cv ook al.. nu dus vollop bezig om alles spuitklaar te maken kleur word waarschijnlijk jagermeister oranje, maar is nog niet zeker.. wat denken jullie hiervan? ![]() Commentaar altijd welkom. Mvg |
|
||||
|
||||
![]() mooi projekt! maar zou toch een subtieler kleurtje kiezen...donkere kleur bruin met gouden mettallic... bijvoorbeeld..
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk project
![]() Wat voor stijl is de bedoeling? Weer g60 eromheen of voor de dunnere bumpers?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep, terug g60 kit, dikke bumpers, alles meegespoten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Iemand een mooie kleur in gedachten?
ik raak er niet echt uit ![]() Mvg |
|
||||
|
||||
![]() Wel mooi waar je mee bezig bent, ben benieuwd naar de vorderingen
|
|||
|
|||
![]() update van de vorderingen:
De bodem volledig afgewerkt, ondertussen de assen er ook al terug ondergestoken.. ![]() Zo zag hij er 2 weken geleden uit, stukken in de spuitplamuur gezet : Het dak: ![]() Motorkap gecleaned: ![]() Achterpaneel stond ook in de spuitplamuur maar heb ik geen fotos van.. Vandaag de grondverf gespoten en het ziet er goed uit! ![]() ![]() ![]() Het dak: ![]() vleugels gecleaned: ![]() Koffer gelcleaned: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat was het! Ik ga wat regelmatiger proberen updaten ![]() nu maar op zoek naar een mooi kleurtje vinden en de motorruimte spuiten, iemand tips? Mvg ![]() Last edited by Maarten_16v : 25-10-2008 at 20:09. |