![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Ik ben Dennis 29 jaar woonachtig in de buurt van Nijmegen. Ik ben onderhouts timmerman. Ik heb een Seat inca en een Vw Golf 3 variant, Ik zal de golf nog wel in een ander topic voor stellen. Hier dan maar is wat over mijn auto . De Seat : Heb hem gekocht toen was hij nog wit en best wel een beetje fout. http://img501.imageshack.us/img501/1612/dsc00159vf6.jpg Toen toch maar naar de spuiter. Harvest moon beige moest het worden een kleur van de new beetle cabrio. ![]() Gelijk maar een seat cupra bumper en vw caddy achterbumper gescoord. Vervolgens de knipperlichten, het antennegat en alle emblemen gecleand. Ook een schroefset gemonteert voor en uitgerolde bladveren achter. Eerst maar op gewoon staal. http://img401.imageshack.us/img401/6061/dsc01798lo6.jpg http://img401.imageshack.us/img401/4646/dsc01799ia5.jpg Toch maar een andere gril en mistlampkapjes en aan het stoeien geweest met andere wieldoppen. http://img153.imageshack.us/img153/...ensub032ww5.jpg Andere wielen Borbet bs 8j 15" ![]() ![]() Porsche Clubsports gekocht ![]() ![]() Hier het eerste project winterwielen ![]() ![]() hier nog 2 foto's before and after ![]() ![]() na goeie deal gesloten te hebben met gti-er van het vwforum , nieuwe wielen voor de inca . De clubsports de deur uit en welkom th-line's Hier alvast wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() De zwarte winterwielen heb ik toch maar onder de golf gezet , aangezien de winterwielen die ik daarvoor ingedachten had toch niet helemaal waren wat ik zocht. ![]() ![]() Dus voor de Inca moest ik weer iets nieuws zoeken en gevonden ,hier de foto's ![]() ![]() naar hoogeveen geweest en bij "da vwfreak" twee slotloze klinken opgehaald. en us-look knippers gemonteert ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Beetlefreak : 09-02-2009 at 23:21. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, strakke caddy hoor! Heb de grote foto's ff aangepast
![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt een strak ding, maar volgens mij is het een Inca :-)
|
|
||||
|
||||
![]() msw wintervelgen?
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg dikke caddy en welkom hier.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thks, maar ik zie nou van een aantal foto's alleen de link?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee 15 inch 7j et 29 bwa |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omdat ze zo groot waren dat het hele forum uit z'n verband ligt. Imageshack is misschien handig en snel, maar VolksForum heeft ook een gallery ![]() De normale versie van de foto's (1- thumbnail ~ 2- normaal ~ 3- origineel) daarvan is uitermate geschikt om in topics te plakken. Hierdoor blijven de foto's het altijd doen en is het forum leesbaar. In de gallery of doorgelinkt in je topic kun je dan de foto op originele grote nog bekijken.
|
||||
|
||||
![]() PECH
Nou dit heb ik weer...Ik kreeg ineens flinke last van spoorvorming waardoor de auto naar rechts trok, en kwam daardoor naast de snelweg terecht. Ik ramde daar een hectometerpaaltje en zo'n rood wit paaltje. Toen ik tot stilstand was gekomen zag ik dat de achtervelg kompleet rondom was beschadigd. Bleek dat als ik 2 meter eerder van de snelweg was afgeschoten ik frontaal op een muurtje geklapt was en nu dus alleen met de velg, een geluk bij een ongeluk zeg maar. Wel bijna de hele neus in elkaar: grill, motorkap, zijscherm , knipper en mistlicht naar de ........... en een plekje net voor het achterwiel En ja dit was me eigenschuld heel even niet opletten en boem, dus ik kan alleen mezelf hier de schuld van geven. Hier wat foto's ![]() ![]() ![]() De inca is na de kleine aanrijding naar de spuiter geweest. Nu bleek er bij naderen inpectie dat er een flinke rotte plek zit in het linker achterspatbord. Die wordt natuurlijk gelijk ook gemaakt. Verder was het in laswerk aan een kant al bijna klaar. De andere kant was hij nog volop meebezig. Met een beetje mazzel kunnen maandag de wielranden worden omgerold. De rotte plek die tevoorschijn kwam. ![]() De rechterkant bijna klaar ![]() De linkerkant under construction ![]() ![]() Last edited by subdivision : 08-06-2009 at 16:42. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben ZEER benieuwd naar het resultaat!