![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie heeft nog een setje handremkabels voor scirocco2 16v ?
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() volgens mij ikke wel , heb onlangs schijven achter op m'n buggy gemonteerd en dit zijn gewoon golf/scirocco klauwen en de handremkabels was ik niet nodig.
woon in finsterwolde , dus in de buurt. |
|
||||
|
||||
![]() moet wel van een scirocco 16v zijn, die zijn korter en passen beter onder de auto. dus zijn anders dan een golf.
heb je toevallig ook kreidler onderdelen ? of gehad ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja inderdaad , je naam komt me nou ook bekend voor.
hoe lang moeten ze zijn dan volgens jou ? ik heb er wel een foto van , ze zijn nieuw. moet je maar even mailen op fptjb08@orange.nl |
|
||||
|
||||
![]() je bent al een keer bij me geweest.
ik weet niet precies hoe lang ze zijn. maar ze waren korter dan de golf handremkabels. ik zal es even informeren. |
|
||||
|
||||
![]() oke , maar een scirocco heeft de zelfde onderstel als een golf 1 , ben je niet in de war met een golf 2 .
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
golf2 handremkabels heb ik zelf wel. ik heb gehoord dat scirocco handremkabels korter zijn en beter onder de auto liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 heeft origineel geen schijven,
dus je komt ze van een scirocco aan het gebruiken. Zijn ze niet meer nieuw te krijgen? IK heb ze een tijdje geleden van mp gekocht voor weinig 2ehands... |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() had al geinformeerd, roskamp kon ze niet meer leveren. ik probeer de dealer wel ff.
|
|
||||
|
||||
![]() Vreemd ik kan ze nog wel bestellen nml.
Als je er niet uitkomt hoor ik het wel. |
|
||||
|
||||
![]() die van mij zijn dus niet van een golf 2 , afijn je moet maar even kijken.
|
|
|||
|
|||
![]() Bij de dealer nog wel te krijgen. Tenminste vorig jaar nog wel. Heb ze toen ook besteld.