![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zowel binnen als buiten opnieuw gespoten , volledig opgemaakt G60 verbredingen Mistlampen in de bumpers Schuifdak originele kleur perl grey effect Nieuwe motor Nieuwe g-lader Grote intercooler steekt der nu voorlopig in. Delen van de airco zijn allemaal aanwezig ( pomp , leidingen , afdekkappen en kleine intercooler) Nieuwe remmen Nieuwe schijven Nieuwe riemen Nieuwe ABS sensors Abs 100% werkend Koppeling en drukgroep nieuw Toplagers en draagarmen nieuw Interrieur in nieuwstaat recaro's elektrisch verstelbaar Elektrische ruiten Middenconsole met elektrische bediening BBS RS 001 Teveel om op te noemen Prijs 7500 euro met nieuwe G lader. En 7000 euro met de originele G lader ook gerevizeerd. Indien serieuze interresse mailen : golfG60van1991@hotmail.com Ik kan altijd foto's mailen van de volledige opbouw van de wagen Last edited by G60vsSyncro : 26-12-2008 at 19:50. |
|
|||
|
|||
![]() jah voor minder gaat hij toch niet weg hoor.Dan blijft hij mooi staan.
Moet niet echt weg hoor.Als ik hem verkocht krijg aan de juiste liefhebber dan is het me goed.Degen die er mee rijdt weet dat het zo goed als een nieuwe is.Zal je zeker wel merken. |