![]() |
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort wil ik alle sloten vervangen zodat ik weer 2 dezelfde sleutels heb.
Hiervoor moet het contactslot er ook uit. Het dashboard moet sowieso gedemonteerd worden om de kachelradiateur te vervangen. Nu vraag ik me af wat er allemaal voor nodig is om het contactslot te vervangen? Ik heb dit al terug gevonden; Quote:
Zodat ik nog een poulietrekker kan regelen mocht het nodig zijn.
|
||||
|
||||
![]() kan je snel genoeg zien als je het stuur en de knipperlicht hendels deraf hebt.
Bij mijn passat 35i van 93 moet er n poelietrekker aan te pas komen of het vw-tooltje die ze niet uitlenen hier...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jou passat heeft een dikke naaf Erik en met een poulie trekker kom je er niet , ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nope. Heb hier gisteren ook de halve dag zitten kloten om zo'n bus er af te krijgen.
Poulietrekkers/hamers en nog veel meer troep hebben de klus nog steeds niet geklaard.
|
||||
|
||||
![]() Komt bij mij de vraag op, met wat dan wel?
|
|||
|
|||
![]() bij VW hebben ze er een special tool voor
Jugren santana kan het je presies vertellen denk ik ik heb het bij de cabrio gedaan met een iets aangpaste stuurkogel trekker ... ging prima ![]() Last edited by Alberto : 21-12-2008 at 12:11. |
|
||||
|
||||
![]() Bij VW ja.. Die lenen ze niet uit.
Ik heb het met een 3 benige poulietrekker geprobeer, maar een 2 benige werkt ws. iets makkelijker. Het opstaande randje van die *%$bus is maar 1mm hoog ongeveer, dus daar krijg je bijna geen grip op. (alhoewel de vorige keer bij mijn polo het echt een fluitje van een cent was..)
|
||||
|
||||
![]() Nog iemand die erachter gekomen is?
|
||||
|
||||
![]() Tip: neem een steeksleutel 27 die er precies achtervalt, hier kan je dan een normalepoelietrekker opzetten.. stevig aandraaien en een na klap op zn kop schiet hij los.
Zonder speciaal gereedschap is dit denk de enige manier. |
|
||||
|
||||
![]() ik gebruik altijd een kleine 2benige poulietrekker en een tie-wrap om hem strak op zijn plek te houden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hehe, tie-wrap wil dan nog wel eens springen heb ik gemerkt.
![]() Maar van die steeksleutel is een goed idee, bedankt!
|
|||
|
|||
![]() ik heb bij mijn toenmalige corrado de stuurstang eruitgehaald kun je die stop beter erafhalen maar eropknallen is ook gezellig heb toen maar een andere naaf voor mijn sportstuur gehaald en een dunne pin gehouden,lekker makkelijk voor als je t contact er een keer moet uithalen,zou ik ook direct vervangen ben je daar al vanaf
|