![]() |
|
||||
|
||||
![]() - Dichte slot lijst voor de golf 2, zwart kunstof prima kwaliteit nieuw en ongespoten. (Deze lijst heeft geen verborgen slot oid.) 37,50euro per stuk
Spiegels zijn niet electrisch te verstellen maar hand bediend. en zijn origineel vw en geen cult society. ![]() Foto is een voorbeeld en geleend van Gerard - 2 kleine golf 4 cabrio spiegels, passend op alle mk3 types. Matzwart en eventueel ook in het Jazzbleu 200euro Ik heb ook nog een setje 16" staal liggen, origineel van een golf 4/bora met banden in dunlop 195/40-16(aan vervanging toe 2mm) en continental 195-45-16 (prima staat 5/6mm) 175euro ![]() Last edited by Erik M : 19-11-2008 at 21:07. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn dat orginele Golf 4 cabrio spiegels of aangepaste of cult society delen?
|
||||
|
||||
![]() Is dat lijstje Cult Society?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Origineel VW, geen cult society |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, geen idee wat het wel is hoor. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog een setje 16" staal liggen, origineel van een golf 4/bora met banden in dunlop 195/40-16(aan vervanging toe 2mm) en continental 195-45-16 (prima staat 5/6mm) 175euro
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je er een foto van sturen? Heb wel interesse. |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik zeker, stuur me even je mailadres
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Slotlijsten zijn verkocht, wielen en spiegels heb ik nog
|
|
||||
|
||||
![]() Ook al eens op cleaned gepost die spiegels krijg daar vaak pm van mensen die mijn topic gelezen hebben en ze ook zoeken ?
Succes met de verkoop en bij deze een gratis up |