![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een Golf gti 16v PL Probleem .
![]() Waar die pijl bij staat die slang is een beetje lek maar dat is het grootste probleem ook niet echt die slang zit aan een t-stuk vast is dit origineel ? En dan andere rondje daar zit ook een rond apparaatje dat kan ik ook niet thuisbrengen wat dit is. Ik ben bij de vwdealer geweest en dat t-stukje en dat apparaatje kunnen hun ook niet thuisbrengen weten zelfs niet wat het is want dat t-stukje moet ik ook nieuw hebben maar hebben het zelfs niet bij de vw-dealer . Kan iemand mij hier wat meer over vertellen want ik heb al een aantal mensen gevraagt maar die hebben dit zoals het er nu uit ziet ook nog nooit gezien met dat t-stukje en dat apparaatje ????? |
#2
|
|||
|
|||
![]() iemand weet toch wel iets ?????
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Ik heb geen idee wat het is, maar als ik naar de brandstofverdeler kijk dan kan ik door nadenken wel wat ideeen ophikken
Bij de K(e)- Jetronic zit tussen de aansluitingen waar dat ronde ding op aangesloten zit bij jou normaal de warmdraairegelaar aangesloten, dus het zou kunnen dat dat ronde ding dezelfde functie heeft, maar dan met een electrisch gestuurde klep (want dat denk ik dat dat ding is) Alleen de tweede slang op dat T stuk, waar gaat die naar toe?? Het kan geen geen toevoer en retour van de brandstof zijn want die zitten resp onder het Tstuk en aan de rechterzijde van de brandstof verdeler (pakweg onder dat ronde ding). Het is ook niet de leiding naar de startverstuiver want die zit naast de aansluiting van de retourleiding Dus de hamvraag is: waar gaat die ene leiding naar toe?? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Nog een vraag: onder dat T stuk zie je een type plaatje zitten, wat staat daar op?? Aan de hand daarvan is misschien te achterhalen wat er *aangepast* is in dit geheel.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat type plaatje is volgens mij van de luchtfilterbak |
#6
|
||||
|
||||
![]() Dit dingetje heb ik nou nog nooit gezien op een 16V -pl :S
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee ik bedoel dat plaaje wat je precies in het midden van de linkercirkel ziet...onder dat T-stuk, is meestal een alu folie stickertje. Zit dus op de branstofverdeler zelf, wat jij bedoeld zit op het luchtfilter huis |
#8
|
|||
|
|||
![]() volgens mij komt de slang aan het t- stuk die niet met pijltje maar die andere er normaal gesprokken rechtstreeks op het verdeel blok kan je hier niet het orginele oog aan krijgen zodat je dat andere gedeelte afsluit?? dan ben je volgens mij ook meteen van het probleem af anders zou ik eens bij iemand die in je buurt woont met een pl of je ff onder de kap mag kijken
|
#9
|
|||
|
|||
![]() weet je zeker dat het hier een pl blok betreft want heb daar mijn twijfels aan.... gezien de pomp en leidingen....
|
#10
|
||||
|
||||
![]() tis wel een pl als ik het zo zie aan de spinnekop.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#11
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Al een oud topic, maar op die foto geen pomp, dat is de brandstofverdeler, en die zitten op een K(e) Jetronic systeem. En de PL motor is uitgerust met een Ke Jetronic :biggrin: |
#12
|
||||
|
||||
![]() Ik denk je het goedkoopste uit bent als je op zoek gaat naar een bedrijf die een nieuwe pers koppeling maakt,of je zaagt het eraf en vervangt voor een stuk benzine slang met slang klemmentjes.
__________________
http://www.volkswouter.nl |
#13
|
||||
|
||||
![]() is dit probleem nog steeds aanwezig dan?
|
#14
|
|||
|
|||
![]() nee het probleem is al verholpen. hij heeft er bij een bedrijf een nieuw stukkie slang aan laten zetten en nu is het weer goed.
|