![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo iedereen ,
ik heb me gisteren 944 klinken gekocht met inscriptie nu wil ik deze helemaal demonteren (zowel het slot als het hendeltje) zodat de buitenkant en het hendeltje kan verchroomd worden nu weet iemand hoe ik deze as verwijder zodat het hele mechanisme eruit kan ![]() mvg |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet dus ![]() hier staat enkel de uitleg naar de ombouw van het mechanisme naar golf 1 foto komt trouwens vandaar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oh haha nee dan heb je er inderdaad niet veel aan..
Ik kan je wel 1 raad geven: priegel niet te veel, dat opstaande stukje waar dat pinnetje in zit breekt heel snel af! Gebeurde mij namelijk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik weet het ook niet. Vraag MMgolfnut eens, hij heeft zo ook verchroomt.
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon lekker laten zitten!
Heb de mijne ook verchroomt en dat is gewoon meegedaan! |
|
|||
|
|||
![]() ik ga het morgen eens bekijken met de collega's van onderhoud
mss weten zij wel een oplossing |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja , mechanisme en al verchroomd? en niets is geblokeerd? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja met mechanisme verchroomt. Werkt allemaal nog helemaal zoals het hoort. Daar zou ik me geen zorgen over maken! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thx , dan gaan ze wss dit weekend nog binnen groeten |
|
||||
|
||||
![]() Succes ermee!
Twan |
|
||||
|
||||
![]() hij zit gemonteerd meet een soort lange klink nagel. uitboren is de enige manier.
risico: kan afbreken. nadeel: zoek eens een nieuwe pin om alles weer temonteren. doe je ding ermee zou ik zo zeggen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ga doen wat clasicline heeft gedaan : mechanisme ook mee verchromen maar eerst spiegel van de passagiers-kant zoeken/vinden , dan kunnen de klinken en spiegels beiden verchroomd worden |