![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.motorauthority.com/....html
![]() Quote:
de chinezen komen......
|
||||
|
||||
![]() Moet eerlijk zeggen dat ik jammer vindt dat het merk misschien verkocht wordt aan de Chinezen. Maar wie weet kan Volvo zo een gezonde toekomst tegemoet gaan en zijn eigen identiteit behouden (voor zover die er nog is)
Had liever gezien dat Volvo en Saab bijvoorbeeld samen zouden gaan en met behulp van de Scandinavische overheid een bestaansrecht zouden kunnen hebben..... Altijd weer die Chinezen... Een Volvo C30 met witte lijst.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat voor belang heeft Zweden nog in Volvo of Saab ....dingen worden maar in kleine aantallen in dat land gemaakt Volvo ( Ford ) komt in 9 van de 10 gevallen uit Gent Saab ( van GM ) komen veel uit Oostenrijk was net op het nieuws dat de groote amerikaanen geen geld krijgen is het einde na bij ..................... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ford heeft vorige week al aangekondigd dat ze afzien van de lening. Chrysler stond zowieso al slecht omdat ze onderdeel van cerberus zijn, en GM, ja GM is fucked....
|
||||
|
||||
![]() klopt lening was afgewezen door de senaat..
ben benieuwd, als dat misgaat staan er sowieso 3000.000 mensen op straat. en alle toeleveranciers ed. die door het faillissement meegetrokken worden. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en die sneeuw bal komt dan ook naar europa ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik als Volvo werknemer ben benieuwd naar de toekomst.
Ik heb al behoorlijk wat berichten van Zweedse collega's ontvangen dat ze vanaf 01-01-2009 ontslagen zijn! Dat we verkocht worden is zeker! Ik denk zelf dat we gekocht worden door Changan. We produceren daar immers al. ik ben er zelf geweest en ik kan meedelen dat het een high tech productie omgeving is. nu worden er in totaal 400.000 auto's per jaar uitgepomt in die fabriek alleen.
|
||||
|
||||
![]() ja Changan maakt de S80 toch?
|
||||
|
||||
![]() De S80L en de S40.
Vandaag nieuws gekregen dat we daar ook de nieuwe S60 gaan produceren! Niet doorvertellen he!
|
||||
|
||||
![]() Tsja, spannend is het wel allemaal.
Maar begreep dat ze in Amerika nu 17 miljard Dollar krijgen. En het daarmee kunnen uitzingen t/m maart 2009.... Ben benieuwd wat er daarna gaat gebeuren. Hoe dan ook, er gaat heel wat veranderen in autoland, dat is zeker. Hoorde wel dat Magna Steyr in Oostenrijk intresse heeft in Saab. Deze bouwt nu de Saab 9-3 cabrio. We gaan het allemaal meemaken. Zeker nu zelfs BMW staatshulp heeft aangevraagd in Duitsland....
|
||||
|
||||
![]() die 17 miljard krijgen ze voorlopig niet.. senaat heeft het afgewezen.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk krijgen ze de 14 miljard dollar wel... Er schijnt nog een ''potje'' over te zijn van de 700 miljard dollar die gebruikt wordt voor de redding van de banken in Amerika.....
We zullen zien wat het gaat brengen. Eerst maar eens zien wat straks Obama gaat doen. Die maakt vast geen vrienden wanneer er straks ongeveer 2 miljoen mensen op straat komen te staan.... Dus denk dat ze het tot maart 2009 wel uit kunnen zingen......En wat er dan gebeurt.........
|
||||
|
||||
![]() Obama is voor de bail-out