![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
klopt het dat deze zonder enig probleem in een MK2 te plaatsen zijn? Zijn die sledes exact hetzelfde of moet ik daar nog iets voor veranderen...? Gr. Bobby
|
|||
|
|||
![]() Past gewoon hoor. Geen problemen.
|
|
|||
|
|||
![]() Oké beter...
Ik had het al eens ergens gehoord, maar voor dat ik ook echt op zoek ga wilde ik het ook 100% zeker weten... Ben nu dus op zoek na een setje Recaro's van een Corrado, maar daar voor had ik ook al een 'onderdelen gezocht' topic aan gemaakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ga er wel vanuit dat je een heel stuk lager zit..
Want Corrado stoelen zitten lager dan die van een Golf..
|
||||
|
||||
![]() en dat is meteen het grootste voordeel van de stoelen imho
|
|||
|
|||
![]() Hahaha... ja inderdaad.
Ik ben de kleinste niet dus iets verder naar beneden kan geen kwaad. ![]() Thanks iig. voor de waarschuwing. Als ik 1,50m was dan had ik dit beter niet kunnen doen nee. ![]() Zijn ze bij alle stoelen beide in hoogte verstelbaar? Of net zoals bij de MK2 alleen de bestuurdersstoel, want dan vind ik altijd zo lelijk van de achterkant gezien.
|
||||
|
||||
![]() Beiden zijn in hoogte verstelbaar, dus idd ook super voor de symmetrie!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb ze al jaren in de jetta en ook in de golf,zitten klasse,passen ook in scirocco en golf 1,polo2 weet ik niet
|
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit het met de achterbank van de corrado,die zal denk ik niet zo passen in een type 2 scirocco.
|
|
|||
|
|||
![]() iemand enig idee of dat mogelijk is om de achterbank van de corrado er ook in te plaatsen??
|
|
||||
|
||||
![]() ja kan.. je komt alleen ruimte te kort aan de zijkanten waar je iets op moet verzinnen. Niet al te moeilijk. heb al veel mooie en minder mooie oplossingen gezien.
|
||||
|
||||
![]() Hey bobby wat voor stoelen had ik er ook alweer in???
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja daar twijfelde ik dus aan... haha!
Ik ben toch voor iets anders gevallen. Elec. Recaro uit een MK2 16v.