![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi hoi
ik ben stephanie, 25 en afkomstig uit venlo ![]() ![]() grtz stephanie |
|
||||
|
||||
![]() welkom stephanie..
heb je meer info over je golf en eventueel fotos,die zijn altijd welkom! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben nog niet zo goed in die forums met foto's en avatars enzo.. heb wel foto's maar geen idee hoe ik ze hier op t forum krijg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum en van renault naar VW is een hele verbetering !!
post is foto's van jezelf . . . . . uhm van je golf 1 bedoel ik natuurlijk ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() ik krijg t niet voor mekaar om foto's te uploaden, hij geeft steeds aan dat ie niks heeft geupload terwijl de foto's kwa formaat goed zijn
![]() ![]() het is een blauwe golf 1. scirocco 1.8 16 klepper kr motor erin ![]() heb m nog niet zo lang dus wil er nog wat dingen aan veranderen zoals andere velgen en een nieuw dak, maar eerst f spare daarvoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Welkom. Zal de auto van het weekend wel bekijken. Gr Sebas www.dub05.com |
|
||||
|
||||
![]() Zeker leuke Golf:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom, leuk ding, zou wel die raamband eraf gooien. had al gezien dat het een golf cabriolet was namelijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() kleurcombi met chrome is erg mooi.
Raamband is minder. foto's plakken voor blondi's; **zoek de afbeelding op (hij moet ergens gehost staan, bijv Hyves/Picasa) **rechtermuisknop op de afbeelding klikken (op je Hyves pagina) **selecteer; afbeeldingslocatie kopieren **terug naar je bericht op Volksforum **in je bericht klik je op het gele vierkante icoontje (met bergen en een zonnetje) **in 't popup window druk je CTRL + V, of rechtermuisknop; selecteer "plakken" **Druk je dan op OK, dan staat er het volgende in je bericht; [IMG]www.hierstaatdeafbeeldingvanstephanie.nl[/IMG] dan gaat het goed!!
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 24-06-2008 at 10:40. |
|
||||
|
||||
![]() @martiepartie
Afbeeldingslocatie kopiëren werkt beter ![]()
|
|||
|
|||
![]() de raamband is er al vanaf, die foto's zijn gemaakt toen ik m net had gekocht en was t eerste wat ik eraf getrokke heb!! en bedankt voor de blondie info over foto's plaatse maar t werk is al voor me gedaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee steef leuk karretje zien um zondag wel verschijnen!!!
|
||||
|
||||
![]() steef gezellig dat je er hier ook bij bent.
|