![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga woensdag kijken naar een jetta en vroeg me af waar je op moet letten bij een jetta.
Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
|
||||
|
||||
![]() voorschermen. rot onder de spatbordverbreders.
achterbak. rot in de reservewielhouder speling op stuurkolom lekke achterlichten / vocht inde achterbak deurslingers zijn meestal gaar zonnedak? uitgedroogde rubbers? lekt het? wielkasten ff flink porren met de schroevedraaier. uitkijken voor jetta's met een groen lederen interieur ![]() en de std dingen waar je naar kijkt op het moment dat je een auto koopt.
Jetta mk1 '84 ''polarsilber'' VW Santana 1.6 diesel '82 '' En GOD zag, dat het lauw was '' Last edited by RJTuning : 18-01-2009 at 01:22. Reason: spelfoutje :P |
|
||||
|
||||
![]() Of ie wel een kofferbak heeft... anders sta je straks met een golf voor de deur....
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() FF de lampjes checken in het dashboard.
Ff ruiken of je geen koelvloeistof ruikt met een warme verwarming
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat Levis meer doelt op specifieke dingen betreft Jetta en Golf 1. Dat ie erop moet letten dat alle lampjes etc werken snapt hij ook wel
![]() - Voorschermen bij de A-stijl - Tankopening. - Achterklep open; rechtsboven waar de rolgordel zit. - Wielranden achter, links én rechts - Onder de auto; het gedeelte waar de achteras op gebout zit - Krikpunten - Onderste rand waar de klep in valt (bij het slot) - Voorfront En gewoon in je achterhoofd houden; roest dat je ziet, maal 10 en dan heb je ongeveer de daadwerkelijke hoeveelheid ![]()
|
||||
|
||||
![]() onze jetta expert! bedankt voor de tips en de rest natuurlijk ook.
hier kan ik wat mee
|
||||
|
||||
![]() Quote:
So very true ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon de mijne komen halen hahaha al deze punten zijn bij mijn auto hard er zit zelfs helemaal geen roest aan de auto! bodem nooit gelast of getectyleerd!
|
|
||||
|
||||
![]() mooie auto, maar iets boven mijn budget