![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou graag voorbeelden/foto's willen zien van intercoolers welke in het front van een Golf 3 zijn gebouwd. Ik wil straks in mijn VR6 een compressor hebben met intercooler.
Ik heb een paar voorwaarden: -Ik zal de orginele voorbumper behouden, kleine aanpassingen zijn geen probleem -Zelfde geld voor het voorfront, kleine aanpassingen zijn ok maar ik ga niet de hele boel verbouwen. Zijn er speciale/pasklare leverbaar voor Golf 3 of een universele (afmetingen?) welke goed passen. Alvast bedankt
|
||||
|
||||
![]() Ik kan je binnenkort wel laten weten wat je kwijt kan, ik ga zo snel mogelijk beginnne met t inbouwen van mn intercooler, als hij past dan laat ik het je weten
![]()
|
|||
|
|||
![]() intercooler van een tdi ?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn jullie er al uit?? ik heb un ic van un volvo 740 turbod. in men front verwerkt is wel f werk maar zit super.....bumperbalk uitgezaagd en un opening boven men kentekenplaat....
gr. |