![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo het lijkt een beetje raar om meet mijn eerste post me auto te koop zetten ma zal nog een topic aan maken van mijn andere auto
![]() hierbij te koop vr6 2.8 128kw automaat 1992 kleur groen (montanagruen) elek schuif/kanteldak elek spiegels hoogte verstelbaar stuur Golf 4 stuur climatronic airbags Keskin kt1 velgen 16 inch 215/40/16 kristal rode achterlichten zwarte hella golf 4 look koplampen zwarte mistlampen (werkend) en knipperlichten slotloze deurgrepen embleemloze grill originele grill erbij centrale deurvergrendeling/alarm blok is supermooi in de carroseriekleur gespoten nieuw supersport schoefset remklauwen van een 97vr6 blok heeft disontsteking vw motorsport uitlaat apk tot 24 november 2009 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heb eventueel in overleg vier goede winterbanden erbij zitten nu onder de auto. Inruil golf 1 en 2 mogelijk voor vragen mail me maar mvg Rowan Last edited by piwi_cabby : 03-02-2009 at 17:41. |
|
|||
|
|||
![]() Sorry was te enthousiast
![]() Vraagprijs is 2500 is bespreekbaar Kmstand is 152000 oplopend rij er nog iedere dag mee En een fototje hoe hij er nu bijstaat op zn winerwielen ![]() mvg rowan |