![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag beste mensjes,
Wie weet de naam van die toko die op keverwinterfestijn stond. Ze verkochten voor diverse modellen vw's van die gekleurde zonnekleppen voor de voorkant...( noem de juiste naam maar ja...) Site of naam.... Wie o wie kan me daaraan helepen??? Thanks alvast... Grtz, Vic
|
||||
|
||||
![]() combicoxshop.com zitten in belgie, ze reageren niet op email alleen op belletjes spreken geen woord engels en sturen liever niet op, voor de rest hele goeie jongens
![]() oja ze heten sunvisors ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja ik heb ze ook gezien. Stonden toch boven op het balkon in de hoek dacht ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar in België? Ik zit een paar minuten van de grens, en kan er tegen vergoeding van de brandstof en porto wel heen gaan en de boel daarna vanuit NL op de post doen. Hoef je niet vanuit Amersfoort te rijden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() charleoi of hoe je het schrijft.
Kan er beter zelf heen zijn een paar setjes velgemaar in iedergeval bedankt voor het aanbod. Ze stonden btw beneden naast de buggy club. |
|
||||
|
||||
![]() Hey gasten,
Was geen belgisch bedrijf. Stond bij de voordat je de hoofdingang inging een grote bus met reclame erop. Was Nederlands bedrijf specifiek gericht op die zonnekleppen.. Heb wel ff die site bekeken maar daar wordt je niet wijzer van..mn engels en duits is ok...maar frans is hopeloos.. grtz, Vic
|
||||
|
||||
![]() je bedoeld toch die die dingen die je voorop schroeft boven je raam. dus als je binnekomt loop je naar binnen of is het nog in de hal waar ook de snoepjes stonden enzo?
|