![]() |
|
||||
|
||||
![]() Awel ik ben Rudy
41 jaar jong gelukkig getrouwd en 1 kid (16) j Ben in belgie geboren en woon nog steeds in belgie mijn interesse bestaat vooral uit volkswagen natuurlijk Ik rij met een vw t5 model 2007 waarom ik op de Nederlandse site zit, vanwege de aantal trial's 4x4 ik ga rijden in Nederland zoals je zie ben ik eigelijk een 4x4 liefhebber maar omdat ik in vlees en bloed een vw liefhebber ben kon ik het niet laten om met een vw te experimenteren www.vwpatrol.be Groetjes Rudy |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, Toffe "Nissan Kever" heb je daar staan! Zal z'n mannetje wel staan in het zand!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() oeh, denk dat je eens moet kijken bij het project van "de konjel"
en welkom
|
||||
|
||||
![]() welkom, uit welke regio van Belgie kom je?
![]()
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
![]() hhmm heel dicht bij nederland
Oud-turnhout poppel enz dus het noorden van belgie Groetjes Rud |
|
||||
|
||||
![]() turnhout ken ik wel, inderdaad dicht bij nederland. ben wel eens in beerse geweest.
![]()
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ben ik geboren en getogen heb juist het project van de konjel eens aan het bekijken geweest prachtig tot nu toe gedaan , wil wel eens ervaringen uitwisselen www.vwpatrol.be Groetjes Rud |