![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hier nog stickers liggen die weg mogen
zijn stickers die rond de tankopening bij een vw golf 1 kopen origineel vw onderdeel (geen namaak die na een paar weken loskomt) voorbeeldfoto: prijs: 7 euro (afhaling) of 7,90 euro inclusief verzending per stuk (namaak stikkertje bij volkswarenhaus kost 8 euro !!! www.volkswarenhaus.de) wimdekens@hotmail.com Last edited by golf16v : 28-01-2009 at 10:04. |
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan??
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() belgisch limburg op paar minuten van maastricht
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt PB
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel heb je er?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien een plaats naam?? René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil er één, pb de gegevens maar.
|
|
||||
|
||||
![]() ik zou er ook wel een willen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat de TS nog reageren?
|
||||
|
||||
![]() Verkopen ze bij de volkswagendealer geen originele? Ik heb er daar laatst eentje gehaald voor nog geen 3 euro? Was wel dunner en smaller als de oude die erop zat...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt ik ook maar die is wel van cabrio maar zit prima. Origineel VAG. €3,58 incl. BTW (heb de rekening ff nagekeken). |
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, die wat je nu bij de dealer kan kopen, zijn veel dunner en glad (zonder structuur)
ik verkoop degene MET structuur gelijk ze vroeger op de golfjes zaten, zijn veel mooier in mijn ogen heb deze indertijd dat ik een andere golf gti gerestaureerd heb nog gekocht wie interesse heeft in originele sticker MET structuur, die stuurt maar pm en dan stuur ik mijn gegevens door |
|
||||
|
||||
![]() heb er nog 1 liggen dan die weg mag (met structuur!!!), rest hou ik zelf bij
|
|
||||
|
||||
![]() Geef mij die laatste maar, ik heb je pm gestuurd
|
|
||||
|
||||
![]() ik stuur je straks pm met gegevens