![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie kan er een motorkap verlenger lassen op mijn polo 6ntje en wat mag het gaan kosten.
hopelijk wel een beetje bij me in de buurt ik woon in harderwijk. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zonde
|
|
||||
|
||||
![]() bij een 6n is het best mooi... maar adres heb ik niet voor je
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij een 6n is het zeker mooi |
|
||||
|
||||
![]() Bij de eerst foto is ie wat te ver doorgetrokken, een klein randje is idd wel mooi
|
|
||||
|
||||
![]() het mooiste is die op de tweede foto maar ja dan moet ik alleen nog een leuk adresje vinden
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind het machtig mooi net als bij golf 3 zie je alleen beetje veel nog niet eerder een 6n op de weg zien rijden met verlengde motorkap machtig
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En nog steeds geen punten en komma's! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Machtig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik weet nog wel iemand maar das wel in het zuiden van het land in de buurt van tiel !
die kan dat super voor elkaar maken voor je. als je nou interresse hebt mail me dan ff jasperkoebrugge@hotmail.com ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He jij weer. Zo goed geschreven zo niet typ het dan goed. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sja ik ben al zover dat ik jouw berichten al niet meer lees (behalve deze dan) Beetje letten op wat je neer zet, en wat minder *kewle* kreten zou al heel wat verbetering brengen .. Mijn kids zouden een draai om de oren krijgen met dergelijk taalgebruik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke zal het nu netjes vragen papa, als ik het niet goed getypt heb wil je het dan opnieuw typen?
|