![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kwam deze tegen bij een antieke auto handelaar gedurende onze vakantie in Frankrijk.
Wie weet wat het is mag het zeggen ... Lijkt van voor veel op een VW Iltis, en toch ook weer niet .. ![]() Achteraanzicht lijkt daarentegen weer nergens op .. ![]() Interieur kan ik al helemaal niet thuisbrengen. ![]() 16" staal met Audi wieldop, en ...... ![]() zo te zien steek 4x100 ![]() ![]() Nou Berserker ... zeg mij eens wat het is, ik tast in het duister omtrend deze Audi. Last edited by Area51 : 18-05-2010 at 21:41. |
|
||||
|
||||
![]() Nog onder de motorkap gespiekt?
|
||||
|
||||
![]() dkw munga?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ladies and gentlemen, we've got ourselves a winner! ![]()
|
||||
|
||||
![]() nog eentje:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() motoren hiervan zijn drie-cilinder tweetakt.
|
|
||||
|
||||
![]() Jups. Munga
Gek ding,.. maar heeft verder weinig met de Iltis te maken (nuja: alllebei simpel leger voertuigje)
|
|
||||
|
||||
![]() Indd DKW munga, dit is dus de oorsprong van de audi quattro, audi heeft een audi 80 genomen en daar de 4 wielaandrijving van de munga ondergemaakt..
Laatst op een dkw treffeen geweest in Brussel daar reden er een aantal rond. Kvind ze wel stoer, beetje willy's/nekaf achtig... en Sjampoo, na de aankoop van auto union door vw hebben ze een aangepast Munga onderstel gebruikt voor de iltis met quattro onderdelen van de audi 100, dus in zekere zin is de iltis een soort verbeterde versie van de munga
Last edited by Berserker : 25-07-2006 at 09:25. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze handelaar staat ook altijd op Ebay, en als je zijn advertenties leest, komt het er op neer dat ook zijn vrouw te huur is ![]() http://cgi.ebay.de/Oldtimerurlaub-i...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/Oldtimerurlaub-i...1QQcmdZViewItem Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Quote:
omg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een aparte wagen, nog nooit eerder gezien!
|
||||
|
||||
![]() leuke velgen om te verbreden... zeker met die dop
|
||||
|
||||
![]() idd...leuk voor onder m'n golf in deze kleur...
![]() ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Quote:
âwhu thread, ik weet het maar ik kwam ineens zijn kraampje op eBay tegen ![]() http://shop.ebay.de/merchant/goldie...QQ_fromZQQ_mdoZ
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd ik kwam deze gare shit ook al eens tegen en dacht ook al WTF! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
.. haha ... was de eerste plek waar ik aan dacht toen ik de foto's zag. Heb al vaker hun ebay aanbiedingen gezien, waar ik ook altijd vraagtekens bij stel. |
|
||||
|
||||
![]() Is het iets voor jouw Alain, als je het timmeren beu bent kun je daar inwonen, die vrouw uitwonen, en intussen met oude auto's prutsen. En eventueel later de winkel overnemen. ik zeg: win+win (not)