![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoe zit het eigenlijk met een side-pipe en de apk / politie e.d.... is het toegestaan, zijn er regels voor? wie helpt me?
p.s. ik heb dalijk dan een 1.8 EX cabr blok zonder spagettispruitstuk met group N middendemper en daaraan buisje naar de zijkant, zou dat nog een normaal geluid geven? |
|
|||
|
|||
![]() de laatste 10/20 cm wordt een diameter van 35 mm precies... dus dan zal het geluid meevallen... ofja, niet TE erg worden...
ik heb dus een golf 1 cabrio zonder clipperset dus met de smalle bumpers... mijn achterste ruiten kunnen wel open... dus als het pijpje uitkomt achter mijn deur is het nog niet goed of toch wel? |
|
|||
|
|||
![]() ja ik wil ook weten waarmee ik door de apk kom... achter het dakje tsja... dat zal lastig worden he... niemand die hier iets meer over weet?
|
|
||||
|
||||
![]() heb die van mij er zo opzitten, half door de quartetset heen
|
|
||||
|
||||
![]() En je wil niet weten wat voor geluid eruit komt, en gewoon door de apk gekomen. :p
|
||||
|
||||
![]() nog een leuk voordeel, als je je buitenspigel naar beneden zet zie je eigen vlammen uit je uitlaat
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() komt dat doordat je uitlaat korter is of omdat je gewoon een ziekelijk blokje hebt?
|
|
|||
|
|||
![]() zal wel lekker rijk staan afgesteld, kan dan altijd wel eens gebeuren he...
maargoed jullie hebben achter geen ramen die open kunnen... mijn raam achter kan dus wel open... ja idd gewoon erop knallen is een optie ja, zal het denk ik ook wel worden als het niet TE veel kabaal maakt... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een combinatie van beide ![]() ![]() |