![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanwege de zoektocht (bijna al gevonden) naar een ander setje velgen, te koop:
17 inch Shapers (Met zwart hart) Steek 4x100 2x 8.5J ET30 / 205/40 R17 2x 9.5J ET15 / 215/40 R17 De velgen zijn in perfecte staat. Afgelopen winter zijn er nieuwe achterbanden op gegaan en zijn de randen opnieuw gepolijst. Auto wordt alleen gebruikt om maar meetings te gaan, de velgen maken dus weinig km's!! De velgen zijn absoluut niet krom. Ze zitten momenteel nog op de auto. Richtprijs: € 850.00 of doe een goed bod!! Voor meer info kan je bellen (06-18550705) of mailen! ![]() ![]() ![]() UP 01-11-08: Vandaag de velgen van de Ibiza gehaald. Hier enkele nieuwe foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Pieter_Ibiza : 16-03-2009 at 19:20. |
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop.
Bieden staat vrij (Wel serieus natuurlijk)!! |
|
|||
|
|||
![]() UP.
Morgen gaan kan er eronder uit. Inmiddels 2 erg mooie setjes gezien, dus sla je slag |
|
|||
|
|||
![]() UP met nieuwe foto's in de 1e post.
|
|
|||
|
|||
![]() Up.
|
|
|||
|
|||
![]() En een upje. Velgen liggen klaar voor de nieuwe eigenaar!!
|
|
|||
|
|||
![]() And up.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie maakt mij los??
|
|
|||
|
|||
![]() Afhalen teab!!
|
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() denk dat het probleem is dat je de schermen flink moet rollen. om ze onder de meeste auto's kwijt te kunnen ..
|
|
|||
|
|||
![]() Nou, dat hangt een beetje van de auto af en de verlaging. Mijn wielkasten zijn niet extreem gerold. Als je dat randje bij je wielkasten achter naar binnenrolt (bij een Ibiza tenminste), dat scheelt al zeker een 1cm.
|
|
|||
|
|||
![]() banden los te koop?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat wil je geven voor de 4 banden?? Graag per PB ![]() |
|
|||
|
|||
![]() And up. Wie bezorgt mij een mooie kerst :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ??
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Kom op mensen!!! |
|
|||
|
|||
![]() And up.
|