![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien mijn vorige wagen verkocht is wil ik graag mijn bbs'en ruilen(mits kleine opleg) tegen een ander setje velgen dat past op een astra g cabrio(mogen opmaaksetjes zijn).
Welke velgen zoek ik: -17,18 of 19'' -5x112 of 5x110 -RH ZW1,ZW2,ZW3,ZW4 -Rial Daytona -BBS RS(17'') -Artec turbo P -Mercedes velgen(AMG,meerdelig) -Carlssons ALLES AANBIEDEN!!!! :lol: -(Echte) 3-delige BBS RS278 -Hoogglansverdicht -15 duim -steek 4x100 -Vooraan 7,5'' breed,achteraan 8,5''. -ET38 -120 gouden boutjes -Chromé ventielen -Splinternieuwe 195/45/15 Kumho banden op! Past op oa Opel,VW,.... Deze set heeft minieme zoutschade maar kan dmv een kleine vergoeding(+/- 200€) verholpen worden.Dus ze moeten niet helemaal opnieuw verdicht worden,enkel het laatste proces moet herhaald worden!!! Door de week bellen na 18u! Een bod mag altijd via PM ![]() Omdat een prijs moet 1299€ alles incl. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ZOUTSCHADE: ![]() ![]() ![]() Grtz |
|
||||
|
||||
![]() interesse in lorinser wielen ?
![]() Lorinser tuner velgen 5x112 17 inch 8J et 43 Gepolijste rand, 100% recht met goede conti banden ( 7mm profiel) Ideaal voor mercedes/audi en vw's |
|
|||
|
|||
![]() grootte naafgat?
Welke banden? Hoeveel opleg wil je geven als ik ze ruil tegen alleen jouw velgen(dus zonder banden)? |
|
||||
|
||||
![]() Pb
|
|
|||
|
|||
![]() Upp!
|