![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Alo
Ik ben er bijna uit, nog niet 100% maar waarschijnlijk ga ik toch voor de v maxx schroefset kiezen omdat deze in de nabije toekomst haalbaar is voor mijn studentenbudget en al de rest niet... Nu heb ik hier op het forum al een paar keer gelezen dat er medeforumgangers zijn die de rubbers tussen de schroefset hebben aangepast, ingekort en dergelijke voor het comfort wat naar omhoog te trekken...ik vroeg mij nu af hoe je dit doet, hoeveel je wegsnijdt...eventueel wat fotokes mag ook altijd... alvast merci, gegroet |
#2
|
||||
|
||||
![]() Daar gaat t comfort eerder van omlaag hoor
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt opzich wel mee die van mij stuiterde op de bumpstops, is nu wel iets minder geworden toen ik de bumpstops inkorte. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ja maar ik geloof dat topicstarter niet superlaag wilde gaan....Dus dan heeft t weinig zin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, niet super laag, ik dacht dat deze bumpstops altijd lichtjes geklemt zaten ook al staat hij hoog....
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Bumpstops inkorten is meer van belang als je de auto superlaag zet. Dan staat ie volledig op het rubber en veert hij dus helemaal niet meer.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Als je de schroefset amper inschroeft, hoeveel ligt de wagen dan lager, 4-5 cm?!
Ik neem aan dat er dan een heel verschil is met invering en comfort dan wanneer je de v-maxx verder laat zakken... |