![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Weet iemand of er verschillende slotvangers en/of windhaken zijn geleverd op een golf 2 ? Zou waarschijnlijk gaan om model 84-88 en 88-91.... ![]() Ik loop tegen het probleem aan dat ik een front/slotplaat heb gemonteerd van het 1e model (motorkap is modeljaar 88-91 zoals rest van de auto) en nu lijkt de windhaak precies contra te zitten en kan dus nooit in het slot vallen zeg maar. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb je er 1 van de golf 1
Die zijn net andersom Het enigste verschil in de slotplaat bij de nieuwere type zijn de gaten voor de interkoeler van de GTD Last edited by golf mkII 16v : 19-03-2009 at 22:48. |
|
||||
|
||||
![]() nie omt een of het ander hoor, maar is van golf 1 de slotplaat niet een vast deel van de carrosserie?
groetjes |
|
|||
|
|||
![]() heel apart maar de slotplaat is echt golf 2 (kan ook niet anders) en de slotvanger zit erin geponst.
Het enige wat ik kan bedenken is dat er al een verkeerde windvanger op m'n oude motorkap heeft gezeten... ![]() Ik heb ook een jetta 1 staan en daar zit ie inderdaad precies andersom. |
|
|||
|
|||
![]() Slot van een golf 1 past in de slotplaat van een golf 2 en de haak ook op de motorkap
Enigste is dat bij de golf 1 de kabel met een schroefje vast zit en bij de golf 2 zit daar een bolletje aan[de kabel] |
|
|||
|
|||
![]() is opgelost.
Van de sloop boven- en onder slotvanger gemonteerd. De boel afgesteld en werkt prima. Bedankt voor jullie reacties !! ![]() |