![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gezocht een onderlip voor een dikke MK2 bumper.
Paar schaafplekjes geen bezwaar maar wel heel graag. Zoek ook nog een sleepoogkapje voor de achterbumper (dikke JETTA bumper). Iemand wat liggen of is er iemand die weet waar dit spul nog nieuw verkrijgbaar is ? Voor degenen die er interesse in hebben is de G60 lip ook te ruilen voor een dunne (GL) onderlip voor de dikke bumper. Last edited by tiefflieger : 06-04-2009 at 12:09. |
|
||||
|
||||
![]() Nieuw kost het setje rond de 100 Euro.
Ik heb eventueel wel interesse in de GL lip (mits origineel VW ivm met breken en scheuren). Maar ga mijn G60/Jetta lip nog niet demonteren, die heeft overigens ook wel meer dan één schaafplekje.
|
|||
|
|||
![]() Zal eens kijken of de GL lip orgineel is als hij er af gaat, zo ja laat ik het je ff weten Jurgen.
100 euro voor de voorlip vind ik trouwens veel te duur, moet toch wel gebruikt te vinden zijn hoop ik... |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een VR6/G60 lip liggen, niet beschadigd..
3 tientjes mag je hem meenemen
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een nieuwe g60 lip liggen in imitatie en origineel ..
origineel moet ook bij mij 100 euro kosten imi is 45 allebei een set links en rechts dus en gloednieuwe. CL lip heb ik ook nog nieuw liggen imitiatie wel kost 35 kapje voor sleepoog heb ik ook 7,50 .. alles is te verzenden kosten koper. |
|
|||
|
|||
![]() Imitatie: www.artaparts.nl
|
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub, lip is onderweg als het goed is...
|
|
|||
|
|||
![]() Slotje, de nieuwe is reeds gemonteerd !
@ jurgen : De oude was niet orgineel en heeft de demontage ook niet overleefd... |