![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net thuis, opgelucht en stiekem ook wel beetje zenuwachtig... wederom in mijn eentje een auto aangeschaft, dus hopen dat het goed blijft gaan de komende tijd met dit wagentje!
Ik heb maar 1 zorgenplekje op de deur kunnen ontdekken, paar kleine foutjes van de buren in het parkeervak maar ik sta toch op de uitdeuklijst. Wat krasjes op de achterbumper, met een keer goed poetsen wrsch al grotendeels niet meer zichtbaar. Ff de radio overwippen uit de Golf en dan hoop ik dat ik de komende drie jaar geen gezeik meer heb! Alhoewel de km stand aan de hoge kant is, maar de boekjes zitten erbij en ze is altijd goed onderhouden, dus fingers crossed maar weer. ![]()
I HAVE GONE TO FIND MYSELF If I come back before I return, keep me here. "Life will smile for you" "Frankly... I don't give a damn." Last edited by Heleen : 24-03-2009 at 10:44. |
|
||||
|
||||
![]() Heb er zelf ook 1 gehad, zorg ervoor dat je de volgende plekken in de gaten houdt;
dorpels bij achterste wielkasten rand boven de voorruit rand onder de voorruit sponning onder de achterruit goed schoonhouden en wat bussen met wax/tectiel kunnen een hoop roestvorming remmen. Deze autotjes zijn (helaas) gevoelig voor roest. Veel plezier met de polo, ze rijden goed en ook vrij zuinig. Zo te zien heb je ook de milestone stoelen, die zitten veel beter dan de standaard stoeltjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding een zwarte milestone.....
Veel plezier ermee. Lars
|
||||
|
||||
![]() Gefeli Heleen! Stickers erop?
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, mijn zusje heeft er ook eentje met 75000 op de klok rijd prima, nog best rap voor een polo.
|
|
||||
|
||||
![]() Velgen van de Golf ook even omwisselen misschien?
Leuke Plo.
|
||||
|
||||
![]() Maar vertel eens wat meer? (of post je kenteken)
1.0? 1.3? 1.4? 1.6? 1.8T? Milestone? Niks/iets/alles electrisch? Schroefset al besteld? Toch maar deze velgen laten verbreden?
|
||||
|
||||
![]() Haha nou als het forum betaalt? Voorlopig gebeurt er even niets aan...
Golf is onder voorbehoud verkocht dus haal alleen de radio en speakers eruit denk ik. Velgen zijn wellicht ook te groot? Heb geen flauw idee, moet eerst eens echt goed gaan kijken. 1.6 Milestone, bj 97, en heeft heel wat miles gemaakt. Electrische ramen, CV. Gewoon helemaal standaard! Mis de pk's verschrikkelijk maar daar is gewoon echt even niets aan te doen, betrouwbaarheid voor snelheid nu.
|
||||
|
||||
![]() Na de tip even gekeken en ja hoor, toch nog extra plekje ontdekt op de rand boven de voorruit, maar ach... als ik na het retourneren van de Golf dit weekend tijd over heb en op tijd terug ben in Breda zal ik em eens even goed poetsen, kijken wat er dan van over blijft.
|
|||
|
|||
![]() ziet er niet slecht uit zo.
Me ex had een licht blauwe metallic,is best wel rap en zij was een nissan 100 nx gewend. paar leuke 14 of 15 of anders 16 inch er onder en gaan met dat ding.