![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo medeforummers ,
na weken gekeken te hebben naar al het moois besloten om ook een mooie "oude" Jetta te gaan zoeken met onderstaand al resultaat gevonden in Duitsland ![]() Jetta GL bouwjaar 1982 1.5 motor handgeschakeld 97.000 orginele km's (schekheft geplegt !! ) ![]() ![]() ![]() meer foto's zullen volgen ![]() tevens grote dank aan mijn kameraad die geholpen heeft met transport vanuit duitsland - - - H.G. auto's te Uden www.autohansgeerders.nl Last edited by sebomax : 26-04-2009 at 11:52. |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding! gaaf zo met die rode stoelen ook
![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit !!
|
||||
|
||||
![]() Alweer zo'n mooie Jetta! Ongelofelijk wat er allemaal tevoorschijn komt bij onze oosterburen.... Gelukkig is hij niet gesloopt met die slooppremie in (D)
Wat zijn de plannen? Origineel of verbouwen? Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta, een leuke combi dat rode interieur met de grijze lak weer eens wat anders. Veel plezier er mee gewenst.
|
|
||||
|
||||
![]() aparte maar toch best leuke combi dat grijs met rood interieurtje!
![]() Jetta! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette jetta hoor veel plezier ermee!
|
|||
|
|||
![]() Bedankt allemaal voor de postieve reactie's en wat de vraag betreft over hoe en wat met de Jetta ?
ik denk toch wel verlagen en ik ben absoluut een liefhebber van de ATS classic velg maar twijfel ivm met de vrije rijhoogte, heb geen zin stapvoets over iedere drempel heen te moeten anderzijds vind ik verbreed staal 14 inch of de ATS cup ook wel mooi dus kortom nog wat twijfels ![]() gr. Sebomax |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind die originele velgen ook erg mooi en redelijk zeldzaam volgens mij.
Ats Cup staan onder een Golf mooier, vind een jetta wat klassieker ogen, daarbij passen je huidige velgen goed. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie aankoop. Erg tof interieur !
En scheckheft gepflegt is altijd relax ![]()