![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht:Golf3 GTI 16v ABF
Bij deze ben ik op zoek naar een orriginele Golf3 16v ABF Moet netjes zijn zonder schade/roest/deuken enz... (altans niet overdreven erge schades) Bouwjaar vanaf 1995 Km-stand onder 150.000 Liefst in de kleuren: -Mintgroen colour concept (mooiste kleur) -Dragon Green net als mijn oude 16v -Zwart 20jaar edition uitvoering Mag ook andere eventuele golf3 16v aanbieden in binnen en buitenland.... Hoe zit het met een golf importeren vanuit Duitsland of Blegie ivm bpm bedrag extra van de wagen...? Wie weet hoeveel dat ongeveer zal zijn extra op de aanschafwaarde...? Dus mocht je iets weten of ergens te koop weten te staan...Let me know color concept 16v: ![]() ![]() 20 jaar editie 16v: Last edited by henkwassenaar : 23-02-2009 at 19:41. |
|
|||
|
|||
![]() Heb wel een ABF te koop maar weet niet of het wat is voor je
Hij voldoet niet helemaal aan je eisen zeg maar Maar heeft wel sinds vandaag nieuwe APK En hij staat in de te koop treath hier op het forum
|
||||
|
||||
![]() color concept groen is "salsa green" en niet mint groen he ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Deze kleur bedoel je :P
http://img152.imageshack.us/img152/3149/img0853a.jpg
|
|||
|
|||
![]() Vind de kleur dusty mauve toch wel mooier dan groen hoor
![]() Goh das toevallig ik heb er een en een ABF motor erin lol
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed bezig..... ![]() Ben benieuwd naar het eind resultaat Klaas....! Ben 3week geleden nog wezen kijken&rijden bij een zwarte 16v met 48.000km orrigineel NL van 1e eigenaar die te koop staat....... ![]() Last edited by henkwassenaar : 30-04-2009 at 10:08. |