![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal!
Mijn naam is Kenneth, ben 20 jaar en kom uit Woudenberg(U) nadat de rode Polo is overleden, is het weer gaan kriebelen en heb ik een zwarte polo gekocht ![]() voorzien van: - Pirelli velgen 14" - embleemloze grill - 40/40 verlaging - pioneer radio en jbl speakers en sub het enige wat nog op mijn to-do list staat is het dak opnieuw laten spuiten, deze is al eens gespoten geweest maar een of andere onverlaat heeft m te snel in de zon gezet en is toen ging de lak aan kook.... ook meteen effe wat schuifschade linksvoor verhelpen. New: Old: Last edited by Kenneth_polo : 16-03-2011 at 10:28. Reason: nieuwe bak |
|
||||
|
||||
![]() oei, als krukas niet meer gelijk draait met de nokkenas, dan is er ws. ook wel een klepje kapot...
Leuk ding, heb zelf ook zo'n coupeetje gehad waar ik 2 jaar in rondgetuft heb, heerlijk ding was dat.
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom, jammer dat hij nu stilstaat, succes met de reparatie
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom,leuk polootje
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom en weer een rode 2f
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier en have fun ziet er goed die polo groeten
|
|
||||
|
||||
![]() er is weer het e.e.a. aan de polo gebeurd.
zo zit er een powersprint gruppe n onder vanaf de kat ![]() het dakje leek wel een maankrater, dit is nu matzwart gemaakt, wordt van de lente afgemaakt met creme wit in blokmotief. ook heb ik nog een rvs 4-2-1 spruitstuk liggen ![]() een setje bbs mahle 13inch die liggen te wachten op bandjes er zijn nog wel meerdere dingen die ik eraan wil doen, heb een to do listje gemaakt, rood is al gedaan * Gele lampen * Bumper monteren +mistlicht aansluiten * Zijscherm monteren * Banden BBS Mahle * Uitlaat monteren * Hood Bra * US Lights * Dak afmaken * Retro Sportstuur erin * 8Ball pook knop * spiegels opknappen * Pirelli's Polijsten * Goede poetsbeurt het meeste heb ik al liggen, behalve de bra morgen zal ik even wat foto's uploaden ![]()
Terug van weggeweest ‘96 Polo Harlekin ‘00 Lupo Cambridge Still in to silly stuff ![]() Last edited by Kenneth_polo : 02-04-2011 at 14:54. |
|
|||
|
|||
![]() he lullo::P
uitlaat klinkt al wat beter he!! spruitstuk der op en vlammen zou ik zeggen haha |
|
||||
|
||||
![]() eventjes wat foto's geschoten:
![]() ![]() Met powersprint (hangt nog niet echt lekker) ![]() ![]() en zo stond ie in de winter (hipstamatic foto) ![]() pa bezig met het dakje: ![]() Improvisatie van de spuitcabine: ![]() me pa was nog drukker bezig ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie polo! Zwart zie je niet zo vaak
![]() Lekker bezig ook!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks! ben er ook zuinig mee ![]() greetz
|
||||
|
||||
![]() net effe in het donker een foto gemaakt van de gele lampen, zit nog een beste lichtopbrengst in
![]() ook de 8Ball pookknop en bbs'jes even de foto's van gezocht ![]() ![]() Had alleen geen hout ![]() ![]() 8Ball ![]() ![]() ![]() graag tips of opmerkingen ![]()
|
||||
|
||||
![]() had vanochtend de BBS'jes opgehaald, die waren weg voor bandjes.
ik wil ze vrolijk gaan monteren, waren me spacers te dun ![]() net dus even spacers van 10mm besteld en nu even geduldig wachten op de post ![]() ik had ze wel even eronder geknupt om te kijken hoe het stond: ![]() ![]() ![]() ik vind het in iedergeval wel blits staan
|
||||
|
||||
![]() Wie kan mij helpen?
Heb een stukje bodemplaat besteld met originele uitlaat ophanging. Alleen de ruimte en de knowledge heb ik niet. Wie is er zo vriendelijk om dit te vervangen tegen een kleine vergoeding? Liefst prov. Utrecht Alvast bedankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie BBSen!
Zitten alleen wel flinke bandjes omheen haha Wat zijn dat voor gele lampen die erin zitten? Geeft t een beetje goed zicht of niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat de BBSen dikke banden, heeft een reden; binnenkort heeft de vrouw ook haar rijbewijs dus dan wil ik het niet riskeren om straks met pijn in me buik te zitten met stoeprand schade. die gele lampen zijn h4 lampen 3000k, heeft een goede lichtopbrengst ten opzichte van de gewone h4 lampen. besteld via de REMA in scherpenzeel(gld)