![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zaten ooit 16" BBS RS onder...leuke auto,maar niet super netjes,zeker onder de motorkap niet...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij wordt hij met de week duurder, volgens mij stond hij vorige week goedkoper!!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() TADA.... nog eentje
http://link.marktplaats.nl/241830009 Deze kende ik nog niet, wel een vet interieur...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die is van een maat van mij, auto is erg netjes omgebouwd en het interieur is idd dik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wel een beetje foute velgen keuze... smaken verschillen hè ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jan de Boe?
|
|
|||
|
|||
![]() De eerste is van iemand geweest die ik ken! Zat toen nog een Blauw leer interieur in van een golf3. Was een zeer mooie golf1.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rennmotoren tagen kein chrom... Befaamde duitse uitspraak met de waarheid als n koe ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo te zien aan de marktplaats advertentie zit er nu ook een andere motor in!
De motor die er toen in lag was donkergrijs/zwart gespoten en helemaal gereviseerd en bewerkt. En toen was die echt wel super netjes onder de kap! Maar dat is al een jaar of 4 terug!
|
||||
|
||||
![]() Die eerste reed tot voor kort rond in Alphen a/d Rijn, heb er vaak bij staan kwijlen..
|