![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goedendag,
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn peugeot 205 aangezien die toch echt een beetje erg klein is voor me (ben 1.96) ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() leeftijd van de 205 en zit er nog apk op. mischien een paar foto's
|
||||
|
||||
![]() zijn wel lelijke foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Specs: motor: 1.6 transmissie: automaat km.stand: 67xxx, rijd er dagelijks mee opties: toerenteller, elektrische ramen voor etc. Vervaldatum APK 29-07-2009, komt hij zonder problemen weer doorheen. oja en hij is van '92
|
||||
|
||||
![]() zoek je diesel of benzine ?
of maakt dat niet uit
|
|||
|
|||
![]() heee van rijssen das bij ons in de buurt
|
|||
|
|||
![]() Mijn Golf is eventueel te koop.
Vast bedrag van €600. 191000 gelopen, distibutieriem vervangen bij 180000. Motor loopt goed, verbruikt geen olie. Buitenom wat roest en niet helemaal strak meer. Interieur is netjes. V-Maxx schroefset, 7 maanden oud dus nog ongeveer anderhalf jaar garantie. Alleen met schakelen hoor je een geluidje. Schakeld verder prima. Bij intresse pb me maar.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |