![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben van plan de originele radio antenne in te bouwen (er zit nu nog zo'n spriet op het dak maar die gaat er een keer vanaf).
Anderhalf jaar geleden vertelde iemand mij dat een originele GTI antenne niet chroom van kleur, maar zwart is. ik ben wel benieuwd of dat klopt, en wat anderen voor kleur hun antenne heeft. Kan iemand mij dat vertellen? En o ja, die dingen schijnen zeldzaam te zijn (wat niet tegenwoordig), dus als iemand er nog eentje heeft liggen en er van af wil dan hoor ik het graag! |
|
||||
|
||||
![]() Universele zwarte staafantenne is nog wel te krijgen toch?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Universeel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk je dat ze die dingen bij vw zelf maken?
|
||||
|
||||
![]() ebay.com staan er 2
kijk is in de webwinkel van autohaus |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thanks voor de tips. Wat heb je bij de search functie ingetikt bij ebay? Het moet dus een zwarte antenne zijn, geen chromen? |
|
|||
|
|||
![]() ik heb ook een zwarte op de passat ..zijn gewoon te koop de de automatriaal zaak
|
|
||||
|
||||
![]() De zwarte telescoop antennes (imitatie dan wel) kun je zo aanschaffen via ebay.de. Kosten niet veel (rond de 15euro).
|
|||
|
|||
![]() ok ik ga het uitzoeken
![]() dank voor de tips! |
|
||||
|
||||
![]() de orginele gti antenne heef hij niet in de shop staan, je moet hem ff een email sturen met je vraag. ze zijn van hirschman. en geloof rond de 30euro en komt er 23dollard bij verzendkosten.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok, thanks! en wie is / hoe heet de aanbieder? Ik kan een originele hirschmann antenne krijgen (zwart) uit Duitsland, voor 69 euro.. |
|
||||
|
||||
![]() dennis,
ga eens langs een plaatselijke brezan. die leveren ook gewoon hirschmann. waarschijnlijk ook nog wel wat goedkoper
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke, dankje. ik heb ze ff een mail gestuurd ![]() Last edited by Sjoes 85 : 08-02-2009 at 20:44. |
|
||||
|
||||
![]() die leveren inderdaad hirschman je krijgt dan en universelen. orgineel betekent in mijn optiek waar ook een onderdeel nummer in staat en/of op het doosje staat voor wat voor auto het is.
en bij de brezan kost ie 27,50euro, is inderdaad goedkoper en waarschijnlijk heb je hem ook sneller. |
|
||||
|
||||
![]() je kunt dacht ik de chrome versie ook nog wel bij de dealer bestellen.
is ook gewoon van hirschmann ik zou gewoon even langs de brezan gaan
|
|||
|
|||
![]() jongens bedankt voor de tips, ik heb de brezan ff een mail gestuurd en wacht op antwoord! Ze zitten niet bij mij in de buurt, anders was ik wel meteen ff langsgegaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zal zo wel even kijken voor je woon er bijna naast. maar je wou de zwarte toch hebben.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
o dat is super! Dankjewel. En inderdaad, het gaat me om de zwarte antenne. Vind ik persoonlijk mooier bij een GTI dan een chromen. |
|
||||
|
||||
![]() de brezan in amersfoort kon mij er nu niet mee helpen, ze waren aan het verbouwen en konden het boek niet vinden, als ik het nummer heb van mijn antenne kon hij het wel op zoeken.
|
|
|||
|
|||
![]() Bas, dan ga ik er zelf verder achteraan, bedankt voor je moeite in ieder geval!
|