![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volkswagen Polo Derby classic C
1100cc met 110.000km orgineel, van bouwjaar 1982. heeft leder interieur zonder scheuren. carrosserie best nog degelijk, geen rotte plekken of gaten. motorkap en kofferklep staan in zwart metallic. Was cadeauke voor de vriendin en vandeweek beginnen demonteren en opkuisen ![]() Plannen hoor je nog wel van me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by oldrider : 28-04-2009 at 22:18. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
(was het niet stiekem een caeautje voor jezelf? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jeutje! wat diep in de achter kassen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een klein beetje wel jah omdat ik hier toch maar thuis zit en ze kan maar binnen paar maanden rijde ![]() Ik was aan het zien voor schroefkit voor dezen derby want nu zijn gewoon de veren afgeslepen dusjah Maar blijkbaar kosten deze nogal redelijk veel allemaal :s |
|
||||
|
||||
![]() Leuk karretje..welkom
|
||||
|
||||
![]() Hoi! Welkom!
Lijkt sterk op mijn oude Daily derby! ![]() Volgens mij heb ik de weitec veren die hier onder zaten nog wel ergens in de garage liggen. Als je er interesse in hebt hoor ik het wel.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bekende kleur!
![]() Ben benieuwd naar de plannen. Eerst maar andere veren+dempers eronder? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat is de verlaging ervan allez vn hoogte? ![]() Ik heb me vandaag eens geamuzeerd met demonteren en opkuisen We hebben besloten deze oldtimer te laten keuren want 'em is zo rot of stront' gelijk da ze zeggen :p ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat opgekuist sie
![]() Dan met koplamen en grill ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() welkom,ik zou hem gewoon netjes houden.
dat hele oldskool gebeuren zie je weer teveel en elkedag met een imperial rijden kost je wel extra benzine. ik zeg gewoon laag en paar leuke wieltjes en af is ie.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is onze bedoeling,kzou em graag door dagelijkse keuring krijgen want vriendin wil er alle dagen mee rijden en heb er anders geen oplossing voor Kl*te wel aja :s |
|
|||
|
|||
![]() Na wat nakijken e.d. hebben we toch maar besloten oldtimer te maken en vriendin kan daar maar s'avonds met papa auto rijden
![]() Achterbumper gemonteerd ![]() Dan veren aangekomen -60 -80 thx to a.busser ![]() ![]() Kofferdeksel in spuitplamuur,klaar voor schuren ![]() ![]() Achterste lederen zetel gemonteerd ![]() ![]() Ff omhoog gezet om uitlaat te demonteren ![]() ![]() Dit zou stuk van uitlaat moeten voorstellen,da was bricolage precies ![]() ![]() Btw mijnen maat zijnen jetta1 Als da ni proper is ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
|
|||
|
|||
![]() Momenteel schiet de classic niet echt op
Zij ruiten zijn al vervangen omdat vol krassen stond,zijpanelen wegens beschadiging en dat is het zowat maar heb nieuwe aanwinst wat ik zeker niet mocht laten schieten ![]() Vw Polo Derby gls de langere uitvoering met koffer dus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Betere foto's zorg ik morgen ofzo wel voor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() coole derby, die laatste dan vooral... ik heb daar een beetje een zwak voor omdat ik leuke herinneringen heb aan mijn 77-er derby GLS.