![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben opzoek naar een Golf3, loop of sloop
Liefst een met een complete carroserie, mag zonder motor en interieur. Liefst zo min mogelijk roest, kleine deuken en krasjes maakt niet uit. Heb je wat staan laat het dan maar weten.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb een Golf 3 in uitstekende staat te koop staan voor 1700,- Voor meer info kun je me bellen op 06-206 22 207 Met vriendelijke groet, Christina |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een Golf 3 staan met 1.8 motor (55kw) in de kleur zwart.
Mist 1 sierlijst op het achterscherm, scheurtje in rechterachterlicht en een klein deukje in de achterklep. Zit nog een half jaar apk op, motor mag wat onderhoud hebben. Kan gewoon rijdend mee incl papieren. Ideaal ding in een goeie kleur, weinig voor nodig om hem weer netjes te maken, carrosserie en plaatwerk verder gewoon netjes. Meeneemprijs €550,00 Graag even bellen 06-48401422 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een golf 3 staan.
Nederlandse Golf 5drs GTI. Van binnen en buiten helemaal origineel. Niet in auto gerookt Goed onderhouden. Onderhoudshistorie aanwezig. Trekhaak, startonderbreker, centrale deurvergrendeling, boordcomputer, 5deurs, nieuwe banden, lichtmetalen velgen, mistlampen, sportstoelen. De auto is van 1994 en heeft 190.000km gelopen. APK 5-12-2009. 2000euro. Auto van liefhebber voor liefhebber. Tel: 0653710440, Email: soumensch@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een chassis zonder kenteken staan. Zwart. van binnen geheel kaal. Geen motor, wel een gat in de rechter bodem naast dorpel. Linker kant is al eens gelast. Chassis mag je gratis ophalen. Niel rollend!
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een 1.9 diesel staan in nette staat in het zwart!
bij intresse pb maar even
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog wel een 92 vr6 paars 5 dreurs rvs uitlaat ,,,,,1400