![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben op zoek naar een golf 2 td intercooler met 59kw/ 80pk.
het moet een 3 deurs zijn kleur maakt niet zoveel uit. (het liefst donker blauw, zwart, wit of rood) origineel schuifdakje mag, achteraf ingebouwt lekdakje heb ik geen belang bij staat van de interieur maakt niet uit. als het kan met een km stand onder de 250.*** met een goed draaiende motor en het liefst in zo origineel mogelijke staat mag ook een import auto zijn. zolang de historie maar bekent is een klein deukje/roestplekje is geen probleem. het zou mooi zijn als de golf van bouwjaar (feb) 1990 is over de prijs worden we het vast wel eens eventueel mag mijn beige golf 1 diesel of jetta 1 benzine dan weg Last edited by mk1diesel : 25-05-2008 at 18:34. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een 1.6TD met intercooler die weg gaat, maar er zit wel wat werk aan.
voorste wiellagers en linker aandrijfas moeten vervangen worden. Ook heeft hij laatst een tikje gehad aan de voorkant, waardoor de slotplaat en motorkap krom zijn... Er zit wel een schroefset onder en een erg goed interieur in ![]() Anders gaat hij in onderdelen weg en naar de sloop...
|
||||
|
||||
![]() wat vraag je er dan voor arjen?
en heb een ook foto's /een link naar foto's voor mij en verdere gegevens zoals km stand ed. |
|
||||
|
||||
![]() verder nog iemand???
die van arjen/domi is in een te slechte staat. moet te veel aan gebeuren helaas. ik zoek gewoon een goede die ik direct als daily kan gebruiken. dus met goede motor ed. ( een goede technische staat) een roestplekje/ deukje maakt niet uit. maar moet geen rotte/schade bak zijn en moet een originele td intercooler zijn (ook op kenteken) |
|
||||
|
||||
![]() mijn voorkeur gaat toch uit naar een rode of een witte. grijs, zwart of donker blauw mag anders ook.
zolang het maar een 3-deurs is met een 59kw motor. graag alles aanbieden!!! |
|
||||
|
||||
![]() up
mag eventueel ook een 5-deurs zijn |
|
||||
|
||||
![]() Die échte (goede) GTD's (SB 59kW) liggen niet echt voor het oprapen. Misschien is het interresant om naar een Golf 3 TDI te kijken, zijn niet gek veel duurder
![]()
|
||||
|
||||
![]() als het een golf 3 zou worden dan moet er ook min. een 110 pk motor in liggen en die zijn er ook niet veel te vinden in redelijke staat.
en vind het model van de golf 2 gewoon mooier dan een golf 3 |
|
||||
|
||||
![]() Bij reinders in emmen staat er één met oettinger intercooler. Heb m bekeken, zitten wel wat plekkies aan, maar weinig kilometers.
http://www.autobedrijf-reinders.nl/autos/
|
||||
|
||||
![]() rutger, die wist ik al maar toch bedankt
had hem al even bekeken een paar weken geleden maar de beide deuren zijn slecht net als het stuk onder de voorruit. en de beide voorschermen zijn ook slecht bijgespoten. als die prijs wat hij ervoor moet hebben door 3 gedeelt wordt dan heb ik er wel belang bij. nu niet. hij is gewoon te duur |
|
||||
|
||||
![]() iemand anders??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat versta je onder slechte staat???? Omdat er toevallig wat aan moet gebeuren?? Het is minder werk dan arjen dacht. Had hem maar gekocht joh. Hij is beter dan je denkt. Binnenkort weer nieuwe APK erop en rijden maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd zijn zeldzaam, ik had er eentje in gewoon nette staat. Liep echt als een trein! Maar als je goed zoekt zijn ze te vinden, ik zal mijn ogen open houden voor je! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, is een normale Reinders prijs hoor ![]() Trouwens, waarom wil je meteen een 110pk TDI? 90pk loopt ook al lekker hoor. Zijn er genoeg van te vinden met een nette km-stand (in tegenstelling tot de meeste GTD's met 4 Ã* 5 ton).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er moest nog wel wat aan gebeuren aan die van jou en het is ook geen originele td intercooler maar een gewone 1.6 met 40kw met een td i motor erin. ik ben op zoek naar een originele. en een golf 2 vind ik mooier dan een golf 3. anders had ik me al wel een golf 3 gekocht met tdi motor. maar ik vind er vanzelf 1 die me bevalt. maakt me niet uit of het nog even duurt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de prijzen va reiders 3 jaar geleden vond ik stukken beter. m'n witte golf 1 komt er ook vandaan namelijk. toen was hij ze nog niet steeds (slecht) aan het bijspuiten. en even over een golf 3. vind het persoonlijk niet het mooiste model. maar als ik er 1 zou kopen wil ik wel direct een luxe uitvoering hebben (voorkeur 20 jahre gti/tdi edition met de 110pk tdi motor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog steeds zoekende
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een golf 2 td staan met intercooler, nieuwe supersport schroefset grijs recaro interieur origineel schuifdakje en u.s. bumpers, hij is matgrijs
ik hoor het wel
De vraag des levens: Gaan we door, of slaan we af? Voor de meesten is het: Slaan we door, of gaan we af? Last edited by markDEmark : 09-07-2008 at 20:36. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een originele GTD Special uit `91 (SB motor) Oakgrün.
Is heel veel aan gedaan op technisch gebied. Echt teveel om op te noemen, van aandrijfas tot uitlaat, deze kan echt nog jaren door. Ik rijd er zelf 30.000 per jaar mee. Heeft nu 362.xxx km gelopen maar heeft met 275.xxx een revisie gehad en een nieuwe turbo. Zit nu een 1900Td pomp op (opnieuw opgebouwd). Turbo loopt op 1.0 bar. Lak is voor het bouwjaar in redelijke staat, geen al te gekke dingen. Zit een origineel interieur in met wat werk aan de bestuurders kant (logisch). Zit een supersprint RVS uitlaat onder. Zit een papmahl downpipe onder (ZEER ZELDZAAM). Votex middenconsole met votex meterhouder (zeldzaam). Zit een origineel schuifdak in. Voor de rest is hij helemaal origineel met de originele BBS RA wielen. Heb ook nog een winterset liggen (185/60/14 snowtrac 2). Hij is niet direct te koop dus je moet me wel overhalen... |