![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() GERESERVEERD TOT A.S. DINSDAG...
Deze unieke set gaat helaas weg i.v.m. verkoop auto. Lorinser Mercedes velgen (8-loch). Inclusief zeer goede Dunlop sp-9000 in de maat 195/40/16. Steek origineel 5x112 met adapters naar 4x100, (inclusief alle bijbehorende bouten). Breedte 7,5j et-waarde 51. De set is net terug voor het wegwerken van kleine schade's. 2 velgen moeten nog opgepoetst worden d.v.m. polijsten, (let op set is hoogglansverdicht, dus alleen oppoetsen). Naafdoppen op de foto niet gemonteerd, wel aanwezig origineel mercedes! Vraagprijs voor deze mooie set: 895,- inclusief adapters en bijbehorende bouten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog even een foto onder mijn huidige 6n, setje komt bij mij voor tegen mn weitec schroefset aan. ![]() Last edited by Viper-leek : 15-05-2009 at 22:01. |
|
||||
|
||||
![]() et waarde na monteren adapters?
|
|
|||
|
|||
![]() De adapters zijn 10mm dik, super mooi setje adapters.
Heb begrepen van de vorige eigenaar dat het setje in belgie is gemaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Upje!
Nu te koop zonder adapters, prijs dan inclusief banden 695!.. |
|
|||
|
|||
![]() zijn deze van siets tdi gwst...gekocht via cultwheels?
Sietse had destijds 20 mm adapters en kwam dan op een et waarde van 31...zonder dus 51 et |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt inderdaad die maten, is hierboven ook te lezen. Setje komt van cultwheels. |
|
|||
|
|||
![]() Hoe zit dat met die adapters.. Zit de velg dan met 4 van de 5 bouten vast? Of hoe moet ik dat zien?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als het adapters van concept-wheels zijn zitten ze gewoon met 5 bouten vast. Minimale adapterdikte is dan trouwens 20mm.
|
|
||||
|
||||
![]() adapters waren toch verkocht of niet dan??
|
|||
|
|||
![]() De adapters zijn inderdaad verkocht ! (was inderdaad 20mm ipv 10mm).
de adapter konden gewoon met 5 imbussen gemonteerd worden! Prijs is evt. nog te onderhandelen, maar geen spotbiedingen setje ligt me niet in de weg. Last edited by Viper-leek : 12-05-2009 at 18:53. |
|
|||
|
|||
![]() Setje word dinsdag opgehaald, dus bij deze zijn ze gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
![]() Verkocht!
Maar binnenkort hier wel weer te zien ![]() |