![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik ben hier nieuw op forum omdat ondergetekende met een vraag zit.
De oliepomp van mijn Golf 3 TDII heeft het deze week begeven. Daarom denk ik eraan om een 2.0 TDI erin te ploefen. Heeft er hier iemand ervaring mee ? Wat doen, wat niet, waarop letten, enz alle advies is welkom thanks |
#2
|
||||
|
||||
![]() Is een nieuwe oliepomp geen goedkopere oplossing? Of is je motor al in de soep gelopen?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#3
|
|||
|
|||
![]() de motor zit niet in de soep maar heb er geen vertrouwen meer in
|
#4
|
|||
|
|||
![]() zou de motor nalaten kijken AFN blokken vind je niet zo 1-2-3 op iedere hoek.
en 2.0 TDI blokken erin daarvoor moet je echt veel aanpassen dus tijdrovend werk en kosten van dat blok zijn aanzienlijk hoger dan de oude herstellen
__________________
Vw Golf TDI 1985 ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() ik zou graag een pompverstuiver monteren
maar dewelke dan ? |
#6
|
||||
|
||||
![]() bel eens naar kloosterman in triemen http://www.theokloosterman.com/ heeft van die blokken liggen en bouwt ze ook in
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |