![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo ik ben jan kant ook wel bekend als klompenboer ik kijk hier al een tijdje mee dus werd het wel een keer tijd om me aan te melden en voor te stellen
dus naam is jan 28 jaar en vw gek zoals de meeste hier aan auto,s heb ik een hele verzameling o.a. mk1 1.6 gti 150 pk polo 6n 1.6 golf mk2 1.3 jetta mk2 1.6 jetta mk2 coupe 1.6 td gl mk1 1.6 gti hier nog twee foto,s van de mk1 ![]() ![]() golf mk2 86 staat nu stil te wagten tot hij taxfree is ![]() en de laatste aan winst ee jetta mk2 uit 85 het is een turbo diesel en een gl uitvoering heb hem van een oude man die kon met zijn vrouw niet meer met de rolstoel erin dus moest die weg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de groeten member of vw-speed ####16 AUGUSTUS 1e SUMMER SHOW VW-SPEED#### more info www.vw-speed.nl ![]() ![]() Last edited by Klompenboer : 04-06-2009 at 17:23. |
|
||||
|
||||
![]() upje met een paar foto,s rest volg nog
|
|
||||
|
||||
![]() allemaal gejatte foto's................jammer hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg een heeeeeeeeeeeeeeeele mooie golf1.Nu ben ik wel echt benieuwd naar de rest.
|
|
||||
|
||||
![]() gave bak man.
Achterhoek, nog iemand uit de buurt dus... Bjorn |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen ben benieuwd naar de rest!
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de positieve reacties hier boven de andere foto,s van onze auto,s
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie geen foto's of ligt dat aan mijn computer,want ik zie wel de eerste foto's van de golf 1
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee klopt heb ze op een eu site staan die vliegt er elke keer uit maar word aan gewerkt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nog meer speed tuig waar gaat dat heen met volksforum
![]() welkom jan !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit die golf1
![]() ![]() Gr
|
||||
|
||||
![]() Mooie hokk'n heb ie jan
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die Golf 1 blijft stoer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zie nu ook alle foto's. Je hebt zeker een dik wagen park.
|