![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi,
ik wil graag een set mooie velgen onder mijn golf 1.5 GL alleen nu weet ik niet goed wat mooi is, hebben jullie d.m.v foto's voor beelden over wat er mooi staat onder deze auto: ![]() hoop dat jullie wat leuke voorbeelden voor me hebben .. alvast bedankt!
|
||||
|
||||
![]() kijk eens in het album hier zou ik zeggen staat genoeg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een paar plattere bandjes erop en verlagen en klaar.
![]() René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() kijk ff in mijn verkoop topic ik heb nog een heel leuk apart setje 15 inch 7 j d elige look velgen tekoop met zo goed als nieuwe 185-45 15 bandjes
teab ![]() kleur van de harten kun je zelf nog bepalen |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() IOk heb een setje 6J 14 inch Fondmetal turbo S velgen gepolijst zoals op de foto.
http://tbn2.google.com/images?q=tbn...000/9411477.jpg Bij intresse maak ik nieuwe foto's Vraagprijs 450€ zonder banden. Prijs is inclusief springbouten. Prijs is niet onderhandelbaar.
|
||||
|
||||
![]() Setje 13"inch ats classic, 7j voor en 8j achter met et20 voor en achter et01, kun je kopen bij mij voor 700euro incl bijna nieuwe banden.
Zeer nette staat. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Je eigen wielen laten verbreden, en idd een platter bandje erom heen, en verlagen. Klaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Deze zijn ook apart
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha iedereen probeert zen velgen te slijten hier .. wel leuke velgen hoor maar zoek beetje retro velgen denk ik .. 13 of 15 inch en ongeveer 7j breed.. iets in die richting ..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Brock B2 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Retro centra's misschien ?
![]() centra's 15 inch 7 J 4x100 et 28 1 gepolijst,3 onlakt (recht) zo neenemen 350,- compleet verdicht 800,- |
|
||||
|
||||
![]() gepolijste porsche teledails
15 inch 7j et 53,2 et inclusief adapters 37,2 inclusief adapters 5x130 naar 4x100 alle boutjes, stalen ventielen, banden 5,5 mm profiel rondom. alles erop en eraan 850 euro. pm maar als je intresse hebt ![]() gr Thijs
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor banden maat is dit.?? En kun je er nog lager op,? of kan dat niet inverband je aandrijfassen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog 14 inch Ronals in de bingo.... zijn wel opknappers. ![]() Klik op de link in mijn signature om naar mijn verkooptopic te gaan. Jan ![]()
Last edited by schweinhund : 11-06-2009 at 17:58. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er liggen Pirelli 165-50-13 banden op, ik kan nog wel lager maar bij een automaat ligt de carterpan vrij laag, dus ik heb nu al bijna niets meer over. Misschien moet er maar een keer een beschermplaat/beugel onder. René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je bedoelt zeker de bescherm kap van de automaat die zo dicht tegen de grond zit ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, die ook. ![]() René (Tiefleger) |