![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by The Clauw : 18-03-2010 at 14:26. |
|
||||
|
||||
![]() zijn allebei rood idd!! Misschien zijn de deurklinken ook gelijk, dat weet ik niet zeker
lekker nuttig topic trouwens ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jahh ik bedoel ook de getekende lijn !!! Al vanaf mijn 8e jaar ongeveer had ik altijd al een idee dat die auto's met elkaar te maken hadden... 3hoek achterlichten, coupe vorm, etc etc... Ben benieuwd of er meer mensen zijn die met dezelfde gedachten lopen. |
|
||||
|
||||
![]() graag even normale foto's neerzetten.. deze trekken het forum uit haar bestand..
en nee vind een polo niet op een SQ lijken.. ook niet als ik mijn ogen dichtdoe
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whahahaha,ongelooflijk..... maar het kan nog erger,vraagt voor een paar weken terug een 'medelander' van een jaar of zestien aan mij of m'n coupe een citroen bx is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En nooit tussen je achtste en nu op 't idee gekomen eens bij de opticiën langs te gaan?
|
||||
|
||||
![]() dit gaat ook nergens meer over
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok jonges jullie hebben gelijk. Veel te extreme vergelijking
Ik doelde voornamelijk op de audi gt en alleen op de getekende lijnen dus puur de coupe achtige vorm de 3hoek achterlichten etc etc |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das wel heel erg om te horen ![]() Ik heb ooit ook die vergelijking gehad en heb ook het idee dat citroen het een en ander kwa lijnen van audi heeft afgekeken toendertijd... tis alleen mixlukt ![]() Wat ik bedoel en dan doel ik niet op die SQ maar gewoon op de coupe is dat ik denk dat het 1 en dezelfde ontwerper is geweest die die auto's getekend heeft. Last edited by The Clauw : 18-03-2010 at 14:07. |
|
||||
|
||||
![]() Laat me raden: jij rijdt een polo, maar voor je gevoel rij je een SQ..
Tip: ff de roze bril afzetten en eentje op sterkte kopen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha nee ik heb altijd al audi coupe gereden ( met een keer een uitstapje naar een caddy ratje pick up voor erbij ) en vind echt dat die ouwe polo coupe kwa lijnen er op lijkt. Wilde ooit een keer zo,n polo kopen en precies hetzelfde maken als de coupe, zelfde velgen zelfde kleur zwarte achterlichten 4kante golf 2 rally koplampen of corrado koplampen etc Dan heb ik een soort van mini uitvoering van men audi Last edited by The Clauw : 18-03-2010 at 14:41. |
|
|||
|
|||
![]() SQ? CQ zal er bedoeld worden. Een SQ is wel even wat anders...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |